2011. október 1., szombat

Szszsz..szerdaa;

Gerdaaa és én a koliban
a tükör előtt az alaksorban :)
HÍVHATJUK holtpontnak a szerdát, vagy akárminek. Akkor is...
A suliban nemsoksemmi volt az biztos. Az órák elteltek.. 78% matekot írtam.. a többieknek meg ilyen 10-20%-osat írtak, egy lány írt 69%-osat. Jah, és így az igazgató küld matekversenyre O.o
N.-nel este kettesben ültünk meg minden... és és és... megvolt! Az első*-* ( aki érti érti, aki nem az nem ) :)
Meg tök jó a koli, szeretem nagyon. Annyit lógok Gerdával Zsófival meg Orsival.. és annyit bartomkodunk. :) Jah, és a 9.-esek közül sokan 10.-esnek néztek engem. xD Érdekes... tényleg azt hitték. :) Jah és végzősökkel is tök jóban vagyok. És szegény Zsófim beteg lett, és hazaküldte az orvos. :/
Már olyan csütörtöki feeling volt a koliban, mindenhol. De azért mentek a baromkodások nagyon.. főleg, hogy Ancsának leszedtem Á. képét a faliújságról, ő meg N.-ét nekem. :) Kattantak vagyunk.
Na meg megtanultuk a gólyatáboros táncokat és dalokat is. Emlékezetes este volt ;)

TÖKÖS GÓLYA BESZÁMOL: 
eeeeegy
ketttőőőőőőőőő
háááááárooooooooooooom

miez? NÁD! miért? MERT nád a házam teteje, teteje... rászálott a cinege, cinege. de hess! le róla cinege, cinege mert le szakad a teteje, teteje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése