2011. október 8., szombat

Fáradtság és döntéshozatal;

Annyira de annyira izé ez a csütörtök...
1. Mindjárt haza kell menni 2. Kevesebbet leszek N.-nel. 3. És döntést kell hoznom.
Minden úgy kezdődött hogy reggel felkeltem, viszonylag korán, mert Zsófival aludtam... Akkor elkészültünk, meg minden...Dia ugye nincs suliban, mert beteg lett. Átmentünk a suliba... nézelődtünk meg ilyenek. Aztán jött N.- kaptam pusziit, meg ölelést :) <3 Eltelt a napom, kicsit uncsi is volt.. mint mindig. Aztán ( szerda este megbeszéltem N.-nel hogy tényleg megteszem ) 6. óra után elindult az igazgatóhelyettesi irodába... azért.
Közben találkoztam Kontyival, és vele beszélgettem. Ő tudott mindent a tervemről. Olyan ideges voltam, hogy nem mertem bemenni az ajtón. Rohangáltam Kontyi előtt az aulában mint egy mérgezett egér... Aztán, végül is ő bejött velem az irodába, és ott H-val (ig.helyettes) beszélgettem egy órán keresztül. Már minden  el van intézve( csak még annyi hogy ma beszélek a szüleimmel skypeon és egyenes az út---> ) Igaz, hogy Ancsa meg Zsófi berágott rám emiatt, de nem érdekel... Nekem így jobb lesz!
Aztán kikísértem Kontyit a buszmegbe és akkor hívott anya. Hogy nagy baj van. Tata... na mindegy. A lényeg, hogy még csütörtök este elutaztak Romániába, Ő , apa, meg Tamika. Kari meg Samu egyedül itthon. Én meg csak majd szombaton tudok hazamenni. Olyan ideges lettem...
Lerohantam Feriékhez, hogy megmondjam neki, hagyjuk a csudába a filmezést.. de ott volt N. is és látta rajtam, hogy valami baj van. Kihúzott a folyosóra és akkor aztán elnyögtem-makogtam neki azt ami történt. Olyan megértő volt...Ölelgetett.. meg ott ült mellettem.. engem átölelve. :) Nagyon aranyos volt, úúúgy szeretem :D <3 Aztán mégis csak filmeztünk.. valami horrort; Reck (asszem). De nem tetszett. Akkorákat sikítottam közben, és Blöki meg a fiúk direkt(!!) ijesztgettek. Marha vicces volt! Aztán, amikor egy ijesztő rész volt, én az ablakban ültem.. függöny elhúzva- valaki bekopogtatott az ablakon. Te jó ég! Hogy én mekkorát ugrottam! :) És Á. volt az. Feri meg a lábával (??) belerúgott a hangfalba és meglökte az asztalt... na akkor is ugrottam. Meg olyanokat sikítottam. xD Szóval vicces volt.. egy kicsit. N. meg ment palotás-próbára. Cukii^^
Kb. ennyi volt a csütörtök ( plusz egy osztálymegbeszélés, egy szintmegbeszélés, egy veszekedés, siránkozás, boldogság) Tényleg nem történt semmi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése