2011. október 9., vasárnap

Gólyabál;

Fuhhh, adta nagyon a gólyabál! :) El is mesélem;

Szóval... pénteken 6 órám volt, és azzal a lendülettel amelyikkel mentem a koliba... mehettem is vissza a suliba mert ofőnk ilyen bemutatkozási délutánt tartott :S Mondhatom, mindenki élvezte. --" Krisztivel előadtuk a diónkat, ami nem úgy sikerült ahogy akartuk, mert Kriszti pofára esett(?) a bógnis rész után (?), szóval kicsit elrontottuk, de a szándék a fontos, nem? ;) Körülbelül fél 5 fele végeztünk, és visszamentünk a koliba.Megnézem a telefonomat és egy nem fogadott hívás- N.-től. Átcseréltem a felsőm, meg felvettem a fekete farmeromat és lementem a 06-os szobába. Jahjj, hogy N. milyen ari!! *-* Na folyt. köv. ; Feri kint baromkodott a folyosón és ijesztgetett mindenkit ( azzal a nyanyával a filmből amit tegnap néztünk) és mindenki a 06-osba menekült. Feri veszettséget tettetve(?) elterült a folyosón és Dávid lábába kapaszkodva rángatózott(!). Éljenek az érett 10.-es diákok. :) Utána meg vinnyogó hangokat adott ki, és megtámadta Krisztiánt(?). Amikor elindultam, hogy menjek fel készülődni, elhaladtam a tanuló mellett ahonnan hörgés és sikítás hallatszott. Szóval megyek, és Réka kirontott a bal oldalamon lévő szobából, nekem jött, én nem vettem észre(!) és olyan bazinagyot sikítottam... erre ő is sikít, mert nem tudta hogy én miért sikítok, ráadásul Feri is üldözőbe vett minket( nem tudom mi volt a célja). Szóval üvöltés meg sikítás.. N. meg kiront a szobájukból, hogy mi történt. xD Flúgosak vagyunk!? Már csak Árpibá hiányzott...
Fél 6 fele Zsófi nekikezdett kivasalni a hajam, felöltöztem, kék cuccba... kifestettem(!) a szemem egyedül(!!), és csináltunk pár fotót. Fél 7 körül [ héttől volt a bál ] feljött N.(!!), és totál ledöbbentem. Egybeöltöztünk... pedig nem is beszéltünk össze. Ő is kékben és én is kékben! :D Kár, hogy nem csináltunk közös képet.. na de majd legközelebb! ^^ *-*
Zuhogó esőben átmentünk a suliba... aztán ott diszkóztunk, meg táncoltunk. Én N.-nel voltam egy csomót :) Annyira szeretem... *-*
Aztán volt az avatás, hülyültünk, repkedtünk, meg énekeltünk... vicces volt. Megmég esküt is mondtunk, úgy, hogy féllábon álltunk és a fülünket fogtuk. xD Utána megint csak tánc volt. Fuhh egyszer N. úgy elkapott, hogy majdnem pofára estem, de nincs gáz. Jah, és asszem megharapta a szám.. xD Persze véletlenül.
N. később ( a vége előtt ) elment a többiekkel bulizni a Ligetbe... én meg Kontyival és Evivel hazamentem. Bent aludtunk Kontyiéknál Gy-n, és Evi szerint 3-ig pofáztam neki. xD Én erről nem tudok. Aludtam kb 2 órát, aztán Kontyi apukája kihozott Rédére, szal hajnali 5-kor hazaértem. Tusoltam, forróteát ittam, mert azt hittem menten m e g f a g y o k, és visszafeküdtem aludni (szombat reggel). Ami utána jön az már a hétvége...
Eszméletlen jó volt a gólyabáál! :D Jövőre meg én fogok nevetni az elsősökön! :D Muhahahhhááá xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése