2011. október 22., szombat

oh my god!;

A mai nap.... :)
Fantasztise volt, mint ahogy a tanárom mondaná. Először is felkeltem jó korán, merthát tánc volt, és nem lehet kihagyni. De amúgy olyan hulla voltam, csak azt éreztem, hogy le kell ülnöm, mert összesek különben. Négy(!!) óra hosszás próba után átvonszoltam a suliba magam [ igen, szombaton iskolában ], és akkor egy órát fuvoláztam. Azt hittem hogy leszakadnak a pofazacskóim... Fájt, izomláz volt a szájizmomban, vagy miben, mert már rég fuvoláztam, és a kottát is elhagytam, szóval a darabot sem tudtam fejből megtanulni. Pech.. vagy mi.
Hazaértem fél kettőre, kajáltam, aztán mentem vissza, mert a Tescoba mentem az anyuhoz, shoppingoltunk. :)
Vettünk a koliba pár cuccot, meg lámpát is. Utána itthon lézengtem, megnéztem a rajzfilmemet [ Proud family just in english ] , zenét hallgattam, aludtam (akartam), meg beszélgettem a többiekkel. ^^Találkoztam Lucával is(L) és beszélgettünk egy csomót. Szerintem egyre jobban megértjük egymást, de néha úgy érzem, minta s z a k a d é k lenne köztünk. De attól még ő a best friend. Aztán este felmentem fészre, és ki volt fent? N.!! Most beszéltem vele először fészen;
Corin: Mit írjak?
N.: amit akarsz drágám
[...]
N.: Jóéjt mókuska :D
Cuki volt nagyon <3 istenem de szeretem! :) Igaz, hogy egy kicsit le kéne szarnom,mert ő is ezt szokta, de hát ez van. Én nem csinálok ilyeneket! :) Én csak szeretni tudom őt ^^ Lol, ma nem tanultam fizikára.. na majd holnap! :)
Puszii, jó éjt kedveskéim! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése