2011. október 19., szerda

Sziasztook;

Bocsi, hogy nem írtam az elmúlt napokban, de sajnos nem volt időm.
1.) Átmentem az A osztályba, spec.angolra ( nagyon király!! és rossz is a régi szobatársaim miatt)
2.)Kedden átköltöztem  a B épületbe.. Gerda és Zsófi szobatársa lettem :)
3.) Ma volt hogy egy hónapja együtt járunk N.-nel, szóval ajnándékot csináltam. [ egy rajz amire írkáltam és vettem neki egy kindertojást xD mondhatni, nagyon kreatív vagyok :) ][Tőle meg kaptam egy DVD-t hogyha nagyon félek, akkor nézzem meg azt! ] Cukii <3 Hát azt mondják, aranyosak vagyunk..remélem is. És azt is hogy nem egy hónap lesz belőle... :) nagyooon szereeteemm.
Jah, és a koliban jó a wifi, szóval mostmár írni fogok :D
Na megyek aludni, holnap alszok déliig, mert csak délutáni tanítás lesz :P
Valószínűleg úgyse fogok addig aludni, mert kémiát és franciát kell tanulnom! Pusziii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése