2011. október 30., vasárnap

Sunday( szundi déj);

Jóestét!
Csak sikerül nekem is bejegyzést csinálni.. :)
A mai nap klassz volt. Apum felkeltett 9kor (!!), hogy ideje felkelnem. Hát, fogtam magam, úgy pizsamásan ahogy voltam, és lementem reggelizni. Utána visszafeküdtem, és kb. 11ig aludtam. Jó volt! Úgy érzem, mintha a suli fáradalmait máris kipihentem volna! Ja, és később rájöttem, hogy vissza kellett állítani az órát. Ugye vissza? Most se tudom a rendes időt... xD
Ma egész nap filmeztem [ a Beastlyt néztem angolul(!!) ], meg szótáraztam, és neteztem. Főként Zsozsómmal beszélgettem, akit nagyon szeretek ;)
Remélem kerítünk majd sort egy közös alvásra :$$ [ külön történet..nem kell rosszra gondolni ]
Na mind1, nem untatlak titeket!
Puszi, jó éjt ;)
Ui.: Nagyooon hiányzik N. és még csak 2 nap telt el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése