2011. október 15., szombat

Szombati szőlőlopás;

Na igen..ezek a szombatok valahogy mindig oltárira sikerednek. Köszönhető a fáradtságnak, a fuvola órának a táncnak, az idegesítő tesóknak és Lucának! Ma Tánc után (12óra) mentem fuvolára, és Matyival meg tanárnővel  olyant röhögtem , hogy a földön(!) fetrengtem... xD Jó kis óra volt! Hazaértem , kaja megvolt.. húsleves :) Aztán ettünk tortát, mert öcsinek szülinapja volt... focis-csokis torta. Nyamm...
Aztán délután végre Lucával kimentem sétálni. Kigyalogoltunk a tóhoz, és ott csináltunk pár fotót :) Meg kibeszéltük magunkat. Ő a gondjairól, én is, főleg N.-ről meséltem és a baromságokról amit a koliban csinálunk... :D Aztán előjött a SZJG és akkorákat nevettünk... Utána meg mentünk szőlőt lopni ^^ Ez amolyan hagyományunk..vagy mink. Két évvel ezelőtt történt, amikor kibicikliztünk a határba. Októberben és akkor még meleg volt(!)... láttuk, hogy van szőlő a soron és gondoltuk, eszünk belőle.. de pont amikor leszakítottuk a fürtöket, jött egy kocsi, mi pedig menekülő üzemmódba kapcsolva tekertünk a szőlő sorok között el onnan. Na ezután már minden évben kimentünk.
Most gyalog, de attól még jó volt :D Volt ott egy irritáló tényező; egy traktor. Folyton követett minket, és mi nem tudtunk veszélytelenül behatolni a szőlősorok közé. Aztán már csalódott voltam, hogy: Ehh, nincs szőlő?
De Luca szerencsére talált :) Mannyifikk ^^ Aztán fújni kezdett a szél, meg már amúgy is esteledett és bejöttünk. Már előre megbeszéltük a decemberi programot :) Amúgy kitérve N.-re.. vele minden rendbe. Most pénteken (21.-én) lesz, hogy járunk 1 hónapja... meg akarom lepni valamivel, hogy lássa, komolyan gondolom! Csak nem tudom, még, hogy mivel :/
Majd az idő meghozza a döntést...vagy az ihletet, a megoldást, az ajándékot, esetleg a semmit, vagy hívjuk aminek akarjuk.
pusziii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése