2011. október 19., szerda

Egy elmaradt vasárnapi bejegyzés;

"Annyira de annyira meleg van itt ebben a szobában, hogy asszem idesülök és grilleződöm. Ma nyugis volt a napom, ettem egy csomó tortát.. pff nekem. Dagadt álat leszek, de mindegy. Alig várom a holnapot..kiderül, az, hogy átmehetek-e máshová... és persze N. miatt is várom! Nagyon szeretem őt :) Jah, és ma megölelt Zozzy :D Úgyhogy királyság! Év eleje óta próbálok vele beszélni, de pont ma jött össze.. Azt mondta; "be vagy tépve? Óriási a pupillád!"Vicces.. ő még nem tud az én rejtett tehetségemről. De ez egy másik sztori. Most megyek, mert iszonyat álmos vagyok, és holnap ECDL vizsga- első modul!  Na puszi kedveskéim.. ma N.-nel fogok álmodni. Jah és pénteken leszünk egy hónaposak.. paravaaan ! És akarok neki adni valamit, de lehet hogy semmit..mert ő totál elfelejti! Érzem... De szeretném, ha tényleg tudná, hogy ez a kapcsolat fontos nekem, és nagyon szeretem őt! ^^
És elvileg átmegyek az A-ba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése