2011. augusztus 22., hétfő

Álmos vagyok-voltam- leszek

Ez a nap kétségkívül a legnyomottabb napom lett. Egész nap annyit csináltam hogy;
- felkeltem 10 óra után [ mivel tegnap este a Rómeó+Júliát néztem, Leonardo Dicaprio főszereplésével. Mondanom sem kell, az uccsó 10 percet végigbőgtem. ]
- Pingu olyan ari volt, íírt reggel egy sms-t hogy: Jó reggelt szivem :) . Ájjj olyan cukii, annyira szeretem ^^
- Gépeztem és kockultam, meg megnéztem fészen a 99 értesítőmet
-Ebédeltem
-Gépeztem és megnéztem az Anastazia-t
- Luccának meséltem a táborról és megnéztük a képeket is
- Kimentem a kertbe
- Készülök, mert holnap könyvtárba megyek korán reggel, szóval hurrá(!) megint 7-kor kelek fel. --"
Egyébként megcsináltam a blogomat azt, amelyiken a történetemet írom. Majd rakok linket. :)
Most meg Gáborral beszélek facebookon, aki miattam csinált magának fészt, merthogy rábeszéltem. Nagyon rendes és nagyon birom őt! *-* Csak néha azt érzem, hogy ő nem bír engem.

Meg már alig várom hogy suli legyen! ( sajna már ma elkezdtem az angolt újra tanulni) Irtóra jó kolistársaim lesznek! <3 És annyira de annyira jó fejek az osztálytársaim is. Remélem, Luca nem érzed magad elhanyagolva! :) Cejetleek *.*


Utóirat: Megfáztam, berekedtem és irtó mély hangom lett--" éljen Zánka! És a hideg tusolás.
No comment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése