2011. augusztus 30., kedd

Utolsó előtti nap- és az izgalmak;

Állj! Pillanat.... Stop!, vagy valami- kicsit meg kéne állni és hagyni, hogy még egy hét legyen hátra a nyárból!:)
De sajnos ez lehetetlen. Szóval a mai napom: Felkeltem, átnéztem az angolt és a matekot ( mert szintfelmérő lesz angolból, matekból meg a fele osztályt az igazgató fogja tanítani. :S ) Utána lustultam egy kicsit. Megnéztem a Vampire Suck-ot. Komoly film volt, szakadtam a röhögéstől. A legjobb rész, amikor Jacob rajongó kiscsaj leüti az Edwardos csajt, meg a végén magát Edwardot is. :'D
Na akkor next----> Ebédeltem, utána meg kirámoltam a szekrényekből a ruhát. Lementem Luccához, mert megjött a SZJG- Szent Johanna Gimi *-* Végree! Szerintem nem most fogom elkezdeni az olvasást, [ mmegjelent az 5. rész!! Woow. Nah, nem baj, majd jövőre megyek a dedikálásra... Reményeim szerint.
Akkor Fb-on írtam a Csipet-csapat üzifalára ( ez a suli diákjainak klubbja ): Lesz olyan gimiben, hogy rajzóra?
Erre írják a felsősök, hogy milyen simán meg lehet bukni rajzból, na meg énekből is. Jah és ha nincs jó hangod, akkor 3 kör futás a pályán plusz egykét karó. :O Lesokkolt. Pedig még csak elsős leszek!
A gondom az, hogy kb. 3 napja próbálom kitalálni, hogy mit vigyek fel a koliba- még most sem tudom igazán. Pedig holnap(!) a nyár utolsó napján beköltözés!!! Áááá... :)
Amúgy rengeteget beszélek a felsősökkel... jó lesz ez így (Y) Új suli, új barátok, új kezdet! ^^
Már nagyon izgulok.... első napi szorongás.... és az hogy vajon leégek-e? ( lesz gólyaszivató --")
Szóval, remélem átérzitek a helyzetem... Eléggé nyomasztó!
Na de most megyek, mert még most sem vagyok úgy istenigazából bepakolva... pedig holnap 11-kor indulunk Egerbe!
Smile&Love *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése