2011. augusztus 23., kedd

30 Day challenge.- 1 nap.

Végre elkezdtem. Ez az első nap. :)
1. nap - A kedvenc szemhéjtusod


Na lássuk, most ugrik ki a macska a zsákból. Először is tudnod kéne rólam, hogy nem nagyon szeretem sminkelni magam. Talán néha kifestem a szemem, de nem állnak jól a festékek nekem,inkább a természetesség híve vagyok. Amúgy lehet, hogy azért nem sminkelek, mert egyik osztálytársam, Kiky és a többi is, sokkal szebb tőlem. Ha ki van festve-ha nincs. Én meg ígyis-úgyis ronda vagyok. 
Na de a lényeg, hogy idén néptánctáborban Julcsi kihúzta a szemem tussal. Egy amolyan türkizkékkel, ami kiemelte a kék szemeimet. Azóta próbálok megfelelő tust keresni. De az Avonban nem találok olyan. De am megvan a kedvencem, és ezt meg is mutatom.
Na ez az az Avonos szemhéjtus amit már 2 hónapja keresek. De nem találtam meg. :/ De nem adom fel! Ha az életem is múlik rajta, megkeresem. xD Ez a kedvencem, még ha nekem nincs is meg. Ja, és soha nem fogok feketét kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése