2011. augusztus 15., hétfő

és jön, a rettegett- felejthetetlen nap;

OMG!!! Azt se tudom, hol a fejem. ( najó, azért azt tudom ). Ma felkeltem 7-kor. Megnéztem a Karib tenger kalózai 2.-őt, utána meg feltekertem az orvoshoz igazolásért a gólyatáborra. Beugrottam  a postára a csekkeket befizetni, meg felmentem a gyógyszertárba [ Fura kiütések lettek a lábamon, egyik éjszakáról a másikra. És viszket! Ájjj ]
Ráadásul az anyu rosszt hírt közölt velem; Kiky nem jön  a gólyatáborba, mert beteg lett. Hogy mi van?! Nekem huhh. Ledöbbentem. Akkor most ki mellett ülök reggel a buszon? Kár hogy beteg lett ( nem azért mintha nagyon érdekelne, hogy ott van ´) de azért mégis, őt ISMEREM. Nagyjából. Meg szerintem ő lepottyant engem --"
Most még pakolok a bőröndömbe. Nem mintha sokat haladnék. Addig eljutottam , hogy előszedtem a ruháimat, meg beraktam őket a pink bőröndömbe, de tovább!... Semmi. Amíg Luca itt volt délután, előszedtem hogy reggel mit veszek fel, ő addig notebookozott. [ ez olyan lányos-filmes szitu volt ] :)
Most voltam Orsinál a tornacipőkért, és beszélgettünk, meg jókat nevettünk. :D Gólyatábor xD Találkoztam Lorival is, de ő rohant a pasijához, így nem sokat beszéltünk.
Szóval, most olyan lesz a gólyatábor, mintha eleve más osztályba kerültem volna--- Egyedül.
Hát hajrá! Remélem sikerül megismernem mindenkit, és találok kezdeti barátságokat, amik majd tovább fejlődnek! ^^ Jobbulást Kikynek ;)
Jajj, és ne haragudjatok, de a 30 Day challenge-t csak azután tudom elkezdeni, miután hazajöttem a gólyatáborból. Kívánjatok hozzá szerencsét! :)
---Majd jövök----
Ui.: Ha a Balatonon nem ragadok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése