2011. augusztus 27., szombat

... hogy milyen emberek vannak...

Sziasztok!
Na lássuk csak....
A mai napom tök jó volt. Értsd: fordítva(!)
Minden jó volt, a szüleim nem voltak itthon, hugi elment egy szülinapi zsúrra, Tami "aludt" Samu meg lefoglalta magát. Én beszélgettem fészen Sacival, Pinguval, Kikee-vel, meg DH-val. Luca is feljött, és valami csomagoló izét rakott a gépre, meg a Skype-pal kínlódtunk. Jajj, és Gábor(!) küldött Beloadra meghívót... annyira cuki tőle... :)
Na ennyi... és ez mind szép és jó. Na de Bilike... Fúhhh! Úgy tönkre vágta a napomat, hogyaza'. Olyan nincs. Szánalmas, hazudozó, sunyi, 11 éves kiscsaj.
A lényeg:
  • szóval azóta próbálom visszakérni tőle, az ÉN fuvolámat. igaz h sulis a hangszer, de akkor is én köpködtem tele.
  • --"
  • kétszer voltam nála, nem volt otthon.
  • tegnap felhívtam... nagy nehezen és azt mondta ma otthon lesz 2-3 között
  • felhívoom most h mehetek.e és erre mit mond???
  • igen otthon vagyok.
  • tanár üzeni, hogy oda kellene adnod, mert mi nem fogunk most felmenni pestre megcsináltatni a hangszert
  • de én agttól h nem rédére járok, jövőre fogom folytatni a fuvolát
  • --""""
  • aztán amikor kb 3percet beszéltünk, montam h felhozná-e?
  • erre meg azt mondja h nincsenek otthon --"
  • akkor döntse már el!!!
    • és most az én hangszeremet akarja elvenni, merthogy én úgyia csak hétvégén járok órára
    • bahhh.--"
    • na de az az enyém... :'( most két ember nyála kerüljön bele!? És a legdühítőbb, hogy azt akarja, maradjon nála...
      Megáll az eszem. Na de mindegy, én megyek... meg elég szarul is vagyok. [ fejfájás, és orrfojás --" ] Nemjoó. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése