2011. augusztus 1., hétfő

boldogság;

                               Wááááááó!!!
Na képzeljétek el hogy mi történt velem! Megkaptam a notebookom, és most onnan írok. Annyira boldog vagyok. Köszii anyunak és apunak :D
Lucával már rég nem beszéltem, de holnap jön haza, úgyhogy remélem feljön hozzánk. Már nagyon kéne vele beszélnem.
Amúgy meg Blöki nem nagyon foglalkozik velem, de bezzeg LM képeit lájkolja és komizik. Áhhh, annyira mindegy. Mert ő sokkal szebb tőlem, meg ilyenek, de attól még észrevehetne. Na majd most! Háháháhááá xD Mert a csaj berzés lesz és a berzét köztudottan offolja a szilágyi. És majd akkor...
Tartozom Gerdának egy vallomással: Krisztián ( aki bejön neki) csak annyit írt vissza a levelemre, hogy: Sztem okés.
Hát igen, igaz hogy utána nem is tudtam vele beszélni, de próbálkoztam. Most nem tehetek róla hogy nem ír vissza. Fiúk!!! Pfff.
Már megint DH-val dumálok fészen, de már legszívesebben leráznám. -.- kezdd az agyamra menni. Remélem valahogy sikerül megszabadulnom tőle, mert idegesít. De attól függetlenül kedvelem.
---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése