2011. július 30., szombat

Bonyodalmak

Sajnos Luca a mamájához ment el, és nekem meg nincs mit csinálnom. Egész nap csak a babot fejtettem ( igen jó kis házimunka -.-) Tegnap gyöngyösön voltam Ifin. Este meg már túl fáradt voltam ahhoz hogy bejegyzést írjak.Nem mintha sokakat érdekelne.
Ma meghívtak Fb-on vmi Sp-s utállak csoportba, én meg megírtam a véleményem és persze ők erre elküldtek a tudjátokhova. -.- Annyira szánalmasak. Én nem szeretem Sp-t és nem is utálom, ezt nem értik meg? Pff.
Jah, és ráadásul fáj a nyakam meg a vállam a sok emeléstől ( táncon akrobatika) és DH nem hagy békén!!!! ÁÁÁÁ. Végem van. :/
Egy jó oldala van mindennek. Hétfőn megkapom a notebookom! Hófehér lesz áwwh *.*
Lassan dizit kéne cserélnem. :D
Hát annyira elszigeteltnek érzem magam meg minden. És nem akar sütni a nap!!!
---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése