2011. július 26., kedd

hangszer;

Csak annyi, hogy ha hangszerről van szó-akkor én fuvolán játszom.
De mivel Blöki gitározik és elvileg ( az a legjobb csajmágnes- szigorúan pasiszemszögből), bírja ha valaki aki csajból van és gitározik azt menőnek tartja. Hát ezt jól megmondtam. xD
Szóval a húgom ( a nagyobbik) szeptemberben kezd el gitározni, és én is meg akarok tanulni. :) Mondjuk az esélytelenek nyugalmával kezdek, de ki tudja. Talán futja egy kis tehetség arra is.
Egyébként ha már a húgomnál tartunk ( nagyobbik), akkor jöjjön a tesó-mustra. Van egy húgom ( a nagyobbik), van egy öcsém ( a középső) és van egy másik húgom ( a kisebbik).
Szeretem őket, bár amikor úgy állok a nagyobbikkal, hogy farkasszemet nézünk. Nah, hát akkor még a kutyánk is meghunyászkodik és eliszkol, mert érzi a testvéri szeretetet a levegőben. xD  De amúgy egész jól megértjük egymást.
Az öcsém az totál káosz. Izeg mozog, gyűjt mindent, összeszedi a bogarakat, meg minden. Nem igazán hallatja a hangját, de ha igen, akkor viszont olyat mond; hogy én sem tudok mit kezdeni vele.
A kisebbik húgom- angyalka. Olyan mint egy Disney hercegnő. Kis cuki, de néha neki is jár a beszélőkéje. Vele szoktam inkább csajos dolgokat csinálni( pedig én mindig azt hittem hogy a nagyobb jön majd oda hozzám tanácsért)
Szóval SZERETEM a tesóimat... mikor milyenek, de attól még jó fejek. ( lesz is majd pár jó sztorim) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése