2011. július 19., kedd

Strand time

Huhh.... :D
EZ eszméletlen volt!
Igaz hogy ez tegnap történt( vagyis hétfőn), de a lényeg a lényeg, nagyon eseménydús, és felejthetetlen volt.
Álmaim, és Szerelmem Tárgya: Blöki ott volt a strandon.
A Blöki csak egy álnév xD Végülis hogy nézne már az ki, hogy azt akibe bele vagyok zúgva, egy kutyáról neveztek el.
Szóval, elmesélem. Ugyebár én néptáncra járok, és júli. elején tábor volt. Ott lettem fülig szerelmes. De ő nem figyel fel rám. Legalábbis szerintem, de mások szerint túlságosan is leköti az önsajnálat a figyelmemet.
Reggel, olyan 10 óra körül, megkérdeztem tőle fészen hogy jön-e. 


Másolom:
Corin: szia^^
Blöki: szia
Corin: jössz ma strandra?
Blöki: nem tuti még
Corin: okéés
Szinte csak ennyit beszéltünk, mert ő nem ért rá, valami fontos okból kifolyólag -.-
Mindegy. Negyed kettőkor találkoztam Kikyvel(barátnőmmel) és bementünk a városba a strandra. Ott a kapu előtt találkoztunk Orsival, és megvettük a jegyünket majd bementünk. Hát a strand igazán nem nagy durranás: van benne egy gyerek, és mély medence. A fedett részben van 2 kismedence egy nagy, és egy jacuzzi. :)
Kerestünk egy alkalmas helyet a táskáinknak és lecuccoltunk. Bementünk a kinti, mélyvízbe. Ott rögtön meg is találtuk a néptáncos bandát ésés... ott volt Blöki is. 
Hát jól telt a nap. Sokat úsztunk meg minden. Egyszer a medence szélén ült Blöki, és én odamentem hozzá. Meg volt ott pár lány is, köztük a barátnőim ( Káki, és Tünci). Beszélgettünk, hogy csütörtökön ki alszik fent a táborban, meg ilyenek. Ő nem akart bejönni a medencébe, én meg lelocsoltam őt. Hihi^^
Csak csóválta a fejét, és mondta hogy szerinte inkább ne csináljam. Én persze folytattam, mire ő beugrott és lenyomott a víz alá. Hát mondhatni ez kellemes, és egyben negatív élmény is volt. Kicsit nyeltem abból a vízből. xD de legalább kapaszkodhattam benne. Aztán volt hogy zárás előtt félórával, Blöki, Tünci, Blöki haverja, meg Gerda meg én, bementünk a jacuzziba. Ott hülyéskedtünk, és le akartam nyomni a víz alá ( termálvíz, szóval elég forró volt), de nem jött össze. Bezzeg ő vagy 5-ször tuti, hogy lenyomott. :)
De nem bántam, sőt... ÖRÜLTEM NEKI! 
Ez volt a legjobb nap, amit eltölthettem a napsütésben. :) de legalább ott volt Blöki is (L)
Igaz hogy leégtem, de ez per/pill. a legkisebb gondom! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése