2011. július 23., szombat

Összemosva


Könnyű azt mondani, hogy érjük be a nyugalommal. Az embernek mozgalmasság kell. S ha nincs, teremt magának.
                               //Charlotte Bronte//

Hmmm... Az utóbbi napokban eléggé össze volt mosva minden programom, ahhoz, hogy teljesen megfeledkezzek a blog írásáról. Előre is szíves elnézésedet kérem!
Csütörtökön Szurdokpüspökibe voltam. Úgy volt hogy a néptáncos banda 14:15-ös busszal megy el, de ezt a Volán társaságnak sikerült is meghiúsítania. xD Mármint félre ne értsd, nem haragszom vagy ilyesmi, de azért ha a busz az 1-es kocsiállásról indul ( elméletileg) akkor ne a 3-ról induljon már el, könyörgöm! Na amikor is egy órával később felértünk a táborba, Gerda és Zsófi a nyakunkba ugrott üdvözlésképpen! ( tök jól esett, de mindig engem hagynak utoljára) -.- Na min1, ott találkoztam két fiúval ( Marci, és Ádám ). Művészeti táborban voltak, és, hát amit alkottak... az hűűűha!!
Este volt ott egy AfterParty, de nekem nem volt kedvem ott maradni. Minek? Amúgy se engedtek volna, meg senkinek sem hiányoztam volna, főleg Blökinek nem!!!
(Jut eszembe, ma Galyatetőn volt fellépés, és adtam neki egy tablóképet. Megköszönte. Akkor most egy hátast kéne dobnom igaz?? Megvolt :D )
Pénteken bementem gyöngyösre, egykét elintéznivalóm miatt. Már olyan rég beszéltem Lucával, rendesen hiányzik. :/ A hangulatom amúgy is lapos a folytonosan zuhogó, vagy esetenként csepergő, szemerkélő, vagy szitáló esőtől. Májusban még azt hittem, hogy sosem jön el a nyár, de most, ahogy észrevettem, próbál minél hamarabb megszökni előlünk. Pedig mennyire szeretném ha hét ágra sütne,  és meleg bársonyos fényével ellepne. Talán akkor minden dolog, a sok összevisszaság is könnyebben menne. Remélem ezért még lesz esetenként jó idő!
Új könyvmániám van... hála Kontyinak! Teresa Medeiros: Felejthetetlen csók, és az Egy botrányos éjszaka. Izgalmas. Igaz hogy még a másodikkal nem végeztem, de eddig csak pozitív dolgokat tudok róla mondani. óóó, akkor szerintem megyek is, és belevetem magam a fekete tintabetűk világába.

---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése