2011. július 19., kedd

Valahol el kell kezdeni

Sokszor tébláboltam már a neten, nézegettem a blogokat. Olvastam, azt, ahogy mások megörökítik az életüket, elmesélik a napjaikat. Érdekesnek találtam. Én is nagyon szerettem volna blogot írni, de nem volt hozzá bátorságom. Unalmasak a napjaim, nincs benne semmi érdekesség -.- 
De aztán, amikor a legjobb barátnőm is elkezdett blogot írni( megjegyzem, elég népszerű lett) vettem a FÁRADTSÁGOT, vagy inkább bátorságot és én is elkezdtem. ^^) 


Nos, hol kell kezdeni? xD
Corin vagyok... ha eddig nem tudtad volna. El szeretném mesélni a mindennapjaimat, mert jó érzés. Gondolom az én szerencsétlen pillanataim mosolyt csalnak az arcodra, és a szomorú perceim, könnyeket a szemedbe.
Jó olvasást! ^^)


Ui.: Még nem érzem magamat elég fejletnek a blogíráshoz, de remélem menetközeben belejövök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése