2011. július 20., szerda

Gördeszka-- Esések nélkül :)

Hát ez a napom RemeK volt!
Voltak bökkenők, nagy viharok, de a végén minden jól ment.
Tegnap este óriási vihar volt nálunk. Az ég csak úgy dörgött, a szél süvített, és adta neki rendesen a villámlás is. Épp írtam egy SMS-t legjobb barátnőmnek, hogy nézze mert tombol a vihar( ugyanis szeretjük nézni a villámlásokat) amikor akkorát zengett az ég. Én meg totál megijedtem; Ugye nem csap bele a villám a telefonba?! Alig tudtam elaludni, de aztán mégis sikerült valahogy... olyan 12 körül. -.-
Na és hát reggel korán kellett kelnem, mert anyukámmal mentünk be a városba Shoppingolni :D
Igen, az volt kb. hogy fel kellett volna kelnem 7-kor, ehelyett lett fél nyolc, majd elindultunk 8 után. Először beugrottunk a Tescoba. Csak a szokásos miatt. Majd épp a főtértől jöttünk lefelé, amikor leszakadt az ég. De nagy komoly volt az egész, pár faág is kirepült az útra. Elég félelmetes volt. Ebben a nagy viharban anyukám kidobott Eviék házánál.
Most jön ez előszó: xD
Kedd este beszéltem Deszkás Herceggel ( lásd majd rövidítve: DH) Mondta, hogy lejön Eviékhez és találkozunk, és hozza a gördeszkáját is, hogy majd megtanít minket. Na szuper! Gondoltam, hogy betett ez az eső, mert esőben ugyebár nem lehet deszkázni.
DH-ról annyit, hogy tetszik nekem, elvileg én is neki. De még nem tartunk OTT! És ugye ottvan Blöki is. Kicsit aggasztó. 
Amikor taliztam DH-val és Evivel, vártunk 1 óráig, majd kimentünk az útra a ház elé. Evi mondta hogy erre alig jár kocsi, de szinte 5 percenként elhúzott ott 3. xD 
Nagyon jól szórakoztam. Először tök döcögősen ment a deszkázás. Örültem ha rá bírtam állni! Aztán DH meglökött és végig jött mellettem. Egyszer amikor gyorsabban meghajtottam magam, akkor majdnem hátraestem... vagyis hátraestem, csak elkapott, a deszka meg kigurult alólam :). 
Megmutatta, hogy hogy kell kanyarodni, és utánacsináltam- több kevesebb sikerrel. De aztán amikor már 2 órája kint voltunk, a nap végre ragyogott, na akkor igazán belelendültem, és csak úgy suhantam. ( egy biciklis gyorsabb volt nálam ) -.-
De remélem majd azért összejön. Már ki is néztem magamnak egy csúcsszuper deszkát! Hogy honnan jött ez az őrület? Nemtudom ;)
Aztán 4:50-kor ment a buszom. DH és Evi kikísért a buszmegbe, elbúcsúztunk.
Hát jól telt ez a nap, de nagyon. Igaz hogy még nem érzem azt, hogy elkezdtem volna deszkázni, de azért DH szerint nem vagyok reménytelen eset. xD 
Remélem nem okozok neki csalódást!
                          ---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése