2011. november 1., kedd

No school;

Boldogító az a tudat, hogy se holnap, se azután, se azután nincs iskola :)
Áááá. ez a nap remekül indult! Takarítanom kellett a szobámba. Anyumnak (valahogy) nagy nehezen sikerült rávennie a pakolásra. Szerintem, eléggé eldőlt a verseny: addig nem kapom vissza a gépem. Így most ragyog a szobám mindenhol. Azt tudnotok kell rólam, hogy baromi rendetlen tudok lenni, szóval szó sincs itt 2 perces munkáról... egy egész délelőttig tartott. És miket nem találtam az ágyam alatt! Meglepődnétek, ha tudnátok. xD
Szóval, tisztasáág van, kórházi sterilizált állapot. [ estére úgyis rumli lesz ]

Tegnap este kiolvastam a könyvet. NAGYON megható volt, izgi meg vicces.. és amikor Pipert megtörte az a gonosz nő, én komolyan sírtam.Egy teljes fejezeten keresztül! Remélem lesz folytatása a könyvnek.. (:

Pusziii <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése