2011. november 3., csütörtök

a folytatás....

.... ott neteztem, meg ilyenek..... Tök jól elvoltam. Felhívtam Lucát /vezetékesről/, és felmentem a szobámba, hogy lehozzam a pulcsim. A telefonom kint volt az asztalain, megnézem, hátha van valami üzim. És erre mit látok?, :O Hogy N. keresett kétszer(!!), meglesem az időpontot, ésés...  órával ezelőtt :/ Hogy én mekkora egy marha vagyok :S:$ Minek nekem egyáltalán mobil?? :O Említette a múlthéten, hogy majd amikor megy fel Egerbe a próbára, és jön haza, akkor találkozhatunk.. de én úgy értelmeztem, hogy délután. És akkor is? Mit hittem?! Igazából azt, hogy úgyse akar velem találkozni, de mégis! Mégis szeret annyira, hogy hiányzom neki..^^ Én is szereteem <3
Szóval utána bánatosan kullogtam le Luccához, de jó volt..mert elvoltunk. (:
Hazajöttem és beszéltem Zsozsóval, camoztunk :) Jó volt *-*
Utána amikor már épp ki akartam jelentkezni... megnéztem N. nevét hogy fent van-e, és fent volt! //Ez azért nagy cucc, mert nagy ritkán fészezik csak, míg én gyakorlatilag fészbuk függő lettem- miatta. //
És akkor beszéltünk...^^) Mondta, hogy hiányzom neki, és jól telik a szünete.. mégjobb lett volna, ha ma(szerdán) lát engem. 
Hát elszúrtam.. :S Soha többet ilyent! Legközelebb a telefon mindig magamnál lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése