2011. november 12., szombat

Na akkor hétfőtől péntekig;

Hol is kezdjem, hol is?
Hétfő: Reggel suliban mindenhol N.-t kerestem. Seholse láttam. Kezdtem rosszra gondolni, hogy Gerdának mégis igaza lesz [ vasárnap mondta ' már bocsi Corin, de N. csak akkor megy oda hozzád, ha én küldöm.] Nem keresett meg egyik szünetben sem. Utána délután a fiúktól megtudtam hogy beteg lett és nem jön. Írtam neki egy smst, hogy hiányzik meg ilyenek.. visszaírt, és azt mondta hogy jön!![ Burom visszapecázta a suliba mert ha nem írja meg a matek Tz-t akkor duplanullást fog kapni :S] Totál happy lettem, meg minden. :)
Kedd: Kezdjük ott, hogy elaludtunk, szóval rohantunk a suliba. Láttam első óra előtt N.-t, de nem mentem oda hozzá, aztán végre odajött a második szünetbe hozzám... ésés... :) Jajj, annyira hiányzott! Feleltem föciből 5-re, bár Bernáth eléggé szivatott xD Kiosztotta Barabás a fizika dogát, amire két jegyet kaptunk.. ( én egy 3-mast és egy 5-öst) Elég jó ahhoz képest, hogy azt se tudtam mi van. Szóval kedden még 4re álltam, de ha megkapom az említett 1-est akkor... :/ Remélem lesz szíve Barabásnak! Ja és a törim 5-lett :) a felét kipuskáztam xD
Szerda: ööö... nem is igazán tudom. Annyira össze szoktak mosódni a napok a koliban, lassan jegyzetelni kellene ott is :D A lényeg, hogy eltelt, nem feleltem angolból se [ pedig egész héten, minden nap arra tanultam ] és dogát se írtunk. N.-nel megvoltam :D Olyan aranyos^^ Már mondja hogy bemutat az unokatesóinak*-* Imádom! Jah, és Zsófi... bejött a szobába amikor kettesben voltunk N.-nel... megkérdezte hogy zavar-e? Mondtuk hogy nem, mert bunkóság lett volna kiküldeni. De ő nem kapcsolt, hiába szemeztem vele..Ráadásul leült és elkezdte reszelgetni a körmét, meg vagdosni. Nem baj, mi így szeretünk!
Csütörtök: A suliban öööm... nem tudom. Megint nem feleltem, egész jó volt. Angolból rengeteget kell pótolnom :S De okés lesz, menni fog! Délután tanultam egy csomót matekra..meg angolra. N.-nel lent voltunk kettesben a szobában és elkezdi: ' Amikor reggel megláttalak úgy néztél ki mint egy vámpír.. piros karikák a szem alatt, fekete szemek, hófehér bőr... Én persze atommérgesen néztem rá / nem mintha tudnék ilyent /. Gyorsan hozzátette: ' De ha így lenne, hogy vámpír vagy, változtass át engem is gyorsan! ^^ Utána mondta N. hogy menjünk fel hozzánk, erre Zsófi elkezdi: majd akkor nem leszek bent. Mit akar veled csinálni? Nem félsz, Te ehhez még túl fiatal vagy!!! Brühühűűű. :) N.-nel bármit :D Nagyon szeretem! De azért hülye se vagyok--" Körülbelül ennyi volt... :)
Péntek: Úúúútálom G.-t! Fizikaa :@ Amúgy a tantárggyal semmi bajom, se a tanárral. / Orsim mondta, hogy Barabás annyira szereti amikor kérdéseket teszek fel neki, néha még mosolyog is!! Orsi szerint, én vagyok az első aki kérdést mert feltenni Barabásnak! ;) / De akkor sem lehet olyan szívtelen, hogy G. miatt egyest ír be nekem/nekünk! G.-t amúgy is mindenki ki akarja csinálni... Poor him! A matek javító dogám szerintem jól sikerült ;) Angolból megúsztam egész héten a felelést, de hétfőn ÓRIÁS doga, kedden kisdoga... Plusz, ha nagyon unatkoznánk a hétvégén: nyelvtan , irodalomból-Odüsszeia, földrajz, kémia, ugye angol, ésmég...francia. Valamiből esetleg nem akarnak még íratni? xD  N. annyira cuki volt egész héten, és úgy örülök hogy nem lett beteg egész hétre!! ^^ Egyre jobba leszünk úgy veszem észre.. Kövihéten meg Erzsébet bál, és buli van! :) Jah, meg N. is táncol, Palotást...
No comment--"
Körülbelül ennyi volt a hetem, kisebb nagyobb gondokkal, vicces epizódokkal [ papucscsata], sírásokkal [ 408-as szoba este 11kor ] és meglepetésekkel [N.]...levesevés Timivel és Katival. Buli a kondiban Mercivel és Zsófival na meg Dórival! Angolozás Teklával, hülyülés Feriékkel, Csengéékkel dumadumduma..sakk Tamással :D meg mindennel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése