2011. november 19., szombat

DIÓHÉJBAN~ ennyi

Hát igazából úgy vagyok vele, hogy nem tudok semmi lényegeset mesélni a hetemről. Dióhéjban azért mégis megemlítek pár dolgot, csakhogy képben legyetek! Jah, és hogy tudjátok, hogy a fiúk milyen elképesztően dilisek! ;)
Sz. megdícsért angolon! Áááá... totál feldobta a napomat. Az úgy  volt, hogy írtam a füzetemben, mire ő: Ugye Rebeka? Én konkrétan csak lestem. O.o Aztán lefordítottam a mondatot, és voilá...! Megkaptam az első elismerésemet tőle + még 5-ös lett az angol dogám, csak 4 pontot veszítettem! Úgy látszik képes vagyok behozni a lemaradást! /Jah, am ez csütörtökön volt és szerintem N. csak nevetett rajtam és fogta a fejét, hogy milyen vagyok :S Kicsit fel voltam pörögve! /
Egy csomót nevettem a héten, és nagyon jó volt! A végzősök már nagyon készültek a péntekre, mert ugye Bözse-bál és táncolnak. N. egy csomót ott lógott és segített nekik, kicsit féltékeny vagyok, főleg Laurára akivel táncolta a palotást. Tudom, hogy nem kellene, de akkor is. Amúgy nem! Vagy én sem tudom. xd Eszméletlenül szeretem!
A fiúk elvoltak egész héten; valamelyik nap megfordították az órát.. senki nem vette észre, hogy a 12-es van lefelé. xD Szerdán nyíltóránk volt, töri az ofővel, meg kémia. Törin: A Buddhisták hittek... /mondja ofő/ Rebeka: nem az volt a regeneráció? (reinkernáció helyett ezt mondtam). Zsolti krétát(?) dobott Gáborhoz, aki a héten szokatlanul csendes volt. Áron megkérdezte tőlem, hogy mizu? /pedig sosem beszél/. Szabi és Bence elsajátította a puskázást, Marcella beszólt a matektanárnak, üvöltöztek órán, kimentek óráról... szóval szokásos volt a kavarodás  felfordulás!  Nagyon szeretem az új osztályom! ^^
Szóval, körülbelül ilyen volt a hetem, meg még annyi hogy N.-nel elvoltunk. Csomót nevettünk, kerestük egymást, meg ilyenek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése