2011. november 19., szombat

Bözse bál :)

Hát ez a pénteki nap eszméletlen volt! Sokkal jobb lett volna mondjuk, ha ki tudok menni a Ligetbe! Na meg, ha végig N.-nel lehetek, de mondjuk nem ez volt a fontos, csak az hogy legalább együtt voltunk. Na de kezdjük az elejéről!
Reggel fél kilencre kellett menni a suliba. Az osztályból kivittük a székeket az aulába, utána kilenckor kimentünk az udvarra. Ott fagyoskodtunk addig, amíg végre valahára elkezdték a koszorúzást. Mondtam is ofőnek, hogy lefagyott a lábam , és nem érzem, erre ő ' Le kell vágni! Hát köszönöm :$
Utána befurakodtunk az ajtón és leültünk a helyünkre az aulában. Ott volt egy megnyitó, műsorok meg ilyenek. Fellépett a Vocalissimo együttes; a mi ofőnk az egyik énekes benne. Dagadtunk a büszkeségtől! Páwwa *-*
Utána the headmaster makes a long and boring speech, és akkor jött az, hogy az Erzsébeteknek adott virágcsokrot! És van egy 10.-es csaj akit úgy hívnak, hogy Szilágyi Erzsébet. :) Ezek után az igazgató kiosztotta a legjobb tanulóknak a díjakat! N. is kapott!! Háát, rettentően okos.. Országos helyezett, meg minden! Áááá :)
Utána programokra mentünk, és elméletileg angolra voltam beírva ( de Henesszel megszöktünk, mert suliújságba írunk cikket) és így Kémiára mentünk. És persze N. is ott volt! ^^ Jó volt az előadás, tök sok érdekes dolgot csináltak, jah és elcsórikáztam az áj láw kémiás feliratos lapot! :) Utána vissza koli, kaja meg ilyenek. Lementem N.-ékhez, utána Kittivel kimentem a városba, plázáztunk, pizzáztunk, shoppingoltunk! :) <3 Fél négyre beértünk koliba, én rohantam át Zsófimhoz, mert csinálta a hajam. De előtte lementem N.-hez, aki épp ébredezett. Olyan cuki volt *-* Ő az emeleti ágyon aludt, én leültem az alsó ágyra..egyszer csak egy kéz elkezdi simogatni a hajam, erre felkelek adok neki egy puszit /ő közben csukott szemmel fekszik az ágyon/ és mikor megpusziltam olyan cukin mosolygott! :)<3
Utána készülődés meg ilyenek, és fél hétre átmentünk a suliba. Ancsa Zsófi és én a másodikon találtunk helyet ahonnan tök jó volt a kilátás. Ott volt Petra és Orsi is, akiket Teki hívott el néptáncról!^^
A végzősök eltáncolták a 4 táncot- latin, tangó, palotás, keringő- és utána tánc volt. Olyan régi stílusú. N. meg elrángatott-inkább végigráncigált a folyosón, hogy neki fénykép kell, Velem! Áááá :$ Utána együtt táncoltunk, meg én egy csomó végzős fiúval, ő meg lánnyal --" Na mindegy. Nagyon aranyos volt! Csak aztán a végén lett vele valami, mármint 10 óra után, olyan szomorú lett.  Vagy inkább olyan fáradt. Majd hétfőn esetleg megkérdezem hogy mi volt, hátha elmondja. ^^ Remélem. De utána ment ki Ligetbe. Francba, hogy nem vagyok még 16 éves. Ez annyora de annyira igazságtalan. úúhh. Utána Ancsáékkal leléptünk, vissza koliba. Lent aludtam Katinál, és fél 3ig beszélgettünk /negyed 7kor keltem, mert jöttünk haza  a busszal/.
Nagyoon szeretlek N. és Katii!!!! :)<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése