2012. augusztus 23., csütörtök

at last!

Végree a kezemben tarthatom a világtörténelem egyik legjobb magyar könyvét! (Szent Johanna Gimi- Leiner Laura) [am minden könyvre ezt mondom.xd]. Annyira jó! Köszönöm Lucca ,hogy képes voltál sorban állni a dedikáláson, és hozni nekem is egyet! Ráadásul van egy cuki kis kitűzőm is.:D
Na szóval, úgy döntöttem, nem fogom hamar elkezdeni, mert az akarom, hogy sokáig tartson amíg elolvasom. Bár nem hiszem, hogy menni fog. Mert annyit nevetek rajta, meg izgi, hogy falom a lapokat! =) Más téma: K.val még most is bonyolult. :S Majd ha rájövök, akkor kicsit elmagyarázom! Meg hogy ma G. elment fogszabályzóra, és ..na mindegy, hagyjuk. Kicsit rosszul esett, de megértem hogy más dolga van..
Csizivel végre webcamoztunk, meg elhülyültünk, amikoris ki kellett menjek a teraszra, mert a hugom nem tudott tőlem olvasni! -.- így kint ültem az ablakban. Jönnék be, mert a notbook lemerül, és egy bazinagy keresztespók van az ajtón. És felém közelít! Akkorát sikítottam. xd
Amúgy, talán mára ennyi volt. Sokat edzettünk a strandon pomponnal, mint tegnap is. És nagyon elfáradtam, de holnap 9től edzés, szóval inkább megyek aludni. Vicces volt amikor 3 srác beállt emelni hozzánk, de jó lenne ha cheerfiúk is lennének a csapatban. :)
Csókpuszii xox
Szombaton írok, mert holnap megyek Egerbe Barbii szülinapjára! ^^ Besooos.

3 megjegyzés:

  1. ááá az utolsó két sor :DDD♥ je t'aime♥ (i hope it's correct xd)

    VálaszTörlés
  2. Je t'amime aussi :) Oui. Besooos amiga :D I found out who you are. ♥

    VálaszTörlés
  3. i don't understand :( besos♥

    VálaszTörlés