2012. augusztus 5., vasárnap

most a Folklor a menő xd

A szombatot és a vasárnapot leginkább egy örvényhez hasonlítanám.  Szombat hajnalban felkeltem a nagy melegre, és szerető családom kijelentette, strandra mennek; nélkülem. Mivel nekem 10-6ig táncpróbán kellett fárasztanom magam. Két okom volt erre amiért érdemes volt elmenni; 1. Hiányoztak a többiek. 2.Szeretek táncolni :)
Viszont ezzel ellentétben, kár így beállítani oda, ha utána abba akarom hagyni a néptáncot. Nem azért hagyom abba, mert utálom. Csak egyszerűen kell az idő. "Egy seggel csak egy nyerget lehet megülni".- mondaná apu. A próba elején totál zavarodott voltam, s most így túljutva a második próbán, a káosz jobban eluralkodott. Minden fura. De jó volt Kristófot, Gerdát, Zsófit látni! Talán ők fognak onnan legjobban hiányozni. Na meg Kinga! xd :) Akármilyen őrült tud lenni, szeretem! Csak nem örülnék neki, ha megutálna azért mert diszkvalifikálom magam.
A mai nap is próbával, izzadtsággal és ..hm.. kissé rám jellemző fáradékonysággal telt. Jajj, és itthon megkaptam a jól megérdemelt fagyimat! Hétfőn kezdődik a Gyöngyfesztivál, és sűrű egy hetem lesz. Hétfői program; felvonulás, bemutatkozó műsor és tértáncok. :S Hjajj!
Most agyon tudnám ütni magam azért, mert igent mondtam! De tudjátok..nincs visszaút! :)
Elkezdtem nézni a Hellcats-t . Nagyon király! ^^
Csókpuszi xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése