2012. augusztus 9., csütörtök

hey guys!;

Most értem haza, kb. fél órája, és jelenleg annyira álmos vagyok, hogy írni is alig tudok. Páran mondták, hogy hiányolnak itt- aktivitás egyenlő nulla-, így mielőtt bedobom a szunyát, vagy bealszok, gyorsan firkantok valamit. Ma fél 6-kor(!) huppantam be Kriszti mellé az ágyba. Rögtön elaludtunk, és nem egészen 2 óra múlva kelhettem is fel, mert a drága anyuval Gy.-ön kódorogtam. Megjegyzés: a gyomrom liftezett, párszor rám jött a hányinger, és majd leragadt a szemem. xd Vajon miért? xd Naa..nyugi, ti még nem tudtok semmit!
Tegnap volt a mi műsorunk a Gyöngyfeszten ( ami nagyon jóól sikerült :] ), és utána buli volt a kaszinóban, amire elmentem. Hááát. Majd estefele beszámolok a hétfő-kedd-szerda eseményeiről. Emlékszem, azzal aludtunk el ma reggel Krisztivel; A K. dolgot ne mondd el senkinek. Nem kellett volna megtörténnie! :(
Viszont most megyek, megnézek egy részt a Hellcats-ből ééés alszok! Yeaah.
Csókpuszi xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése