2012. augusztus 10., péntek

to Gerda;

A Gyöngyfeszt nagyon-nagyon jó volt, annak ellenére, hogy azt hittem, nem tartozom oda. Pedig talán mégis. Hétfőn a nyitó esten remekül sikerült a nyárádmenti táncunk, és tényleg örültem, hogy ott voltam! Ami kicsit rosszul esett, hogy Gerda folyton Krisztivel volt, Zsófi meg Julcsival, így mindenhol olyan negyedkeréknek éreztem magam. Hmm. Aztán a keddi napon a próba lassan elvánszorgott, majd értetlenkedtem egy sort, mert nem akartam a táncestre menni, jobb volt hazajönni, mert a szüleim totál pipák voltak rám! Nem értem mi bajuk van azzal, ha későn érek haza.O.o
Szerdán a délelőtt pár Hellcats epizóddal telt el, majd már 3 előtt Gyöngyösön voltam, és vártuk a csapattal a bejáró próbát. Komolyan..a szerdám Gerda nélkül üres lett volna..mert Kriszti mindig eltűnt Z-vel. :S
A fellépés megaatomjóvolt! Csak majdnem elsírtam magam, mert az utolsóban nem voltam benne...amikor mindenki meghajol. És olyan volt, mintha nem is lettem volna benne. :( Kaptunk vacsit, de nem ettem, mert vegetáriánus vagyok...:D
Táncházat is tartottunk, ami szerintem mindenkinek bejött. Én egy Irish lánnyal táncoltam, és jó volt, mert angolul beszélhettem :3 Meg az olasz srácok is tartottak 'tanító' órát, hogy hogyan forgassunk zászlót.. Még meg is dicsértek, hogy 'very good'. :D Meg az egyik tapsolt is. De Gerda inkább köz- és önveszélyes volt xD Az esti bulin nem akartam ott maradni, de nem bánom, hogy megtörtént. Bár az a picike dolog is óriási lavinát indított el! :( Nem tudom, hogy eltemet-e, vagy kikerül!
És végre holnap megyünk Croatiába! :D
Csókpuszii xox
Miss you guys!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése