2012. augusztus 26., vasárnap

Barbi's birthday

Pénteken Egerbe mentem fel, hogy végre találkozzak Barbival! Másnap volt a szülinapja, így összeültünk Nikivel, Vele, meg magammal a plázában :D Bementünk a Frei Caféba, és ott rendeltünk négyféle sütit. (marokkói, amazonasi, velencei, meg a negyedik nevét elfelejtettem.) Szegény pincért kiakasztottuk, annyira nem tudtuk eldönteni, hogy mit vegyünk. Meg aztán az italokkal... mi persze nevettünk magunkon, de szerintem ő cseppet sem tartotta viccesnek, hogy három 'csitri' próbál rendelni magának sütit és üdítőt, egy kávézóban. :)
Végigkóstoltuk az összeset, és elmélyülve az elefántos mintázatú fotelban, elmeséltük a nyarunkat. Már csak egy hét és suli... Ennek én igazán örülök, de ha a többi korombeli barátom megtudná, (ha megtudná) kiutálnának. Milyen jogon merek én örülni, annak, hogy végre suli lesz? Hm.. nem is értem . :D
Miután elfogyott minden az asztalukról, rendeltünk Nikivel egy Etióp Gyömbéres valamit és Panamai Jeges kakaót.! :D Nagyon finom volt, de a végén én ittam meg mindent. Hihii.. Jajj, már meg sem említem, hogy számolni se tudunk, és alig tudtuk kiszámolni, hogy mennyit kell fizetnünk! xd
Átsétáltunk a mozihoz, én még gyorsan leszaladtam a mosdóba.. és Megnéztük a Tedet. Hát, egész jó film volt, meg vicces, de csúnyán beszéltek benne. nagyon.  
Úgy látszik megvan a mozibajárós/úszós társaság! :) Nagyon jó volt velük találkozni. Aztán hazafele a buszon olvastam, meg néztem kifelé az ablakon és K.-n gondolkodtam. A buszmegben összefutottam Solner Gerivel..képzelhetitek nem kicsit lepődtem meg! Utoljára táncversenyen láttam! Apu bejött értem, mert hála a Mátra Volánnak..nincs busz már 8 után hazafele. -.-
Este kétségbeesett voltam, meg gondolkoztam egy csomót, és írtam K.nak egy monológot (tudjátok), és megírtam benne, hogy látni véltem őt a buszmegben. És kiderült hogy tényleg láttam!!
Most meg nem ír semmit..nem tudom miért kell ennyit rágódni a dolgokon. Most vagy akarja, vagy nem. Aztán meg én készülök ki idegileg. Hjaajj!
Inkább designt cserélek.
Csókpuszi xox

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése