2011. november 26., szombat

heti beszámoló;

Hmm... Nagyon érdekes kis hétre sikeredett. Olyan iszonyat beteg lettem, hogy elment a hangom /ezzel kezdtem hétfő reggel/, utána lázas voltam suliban /N. szerint is/, fájt a fejem meg minden. És Kriszti is beteg lett, szóval a hetet végigszenvedtük. Biztos az Erzsébet-bálkor fagytunk meg. xD
Hétfőn, szokásosan indult minden, minden a legnagyobb rendben volt, kivéve a betegséget. --" N. is megkeresett ! Uhh, és nem annyira nagyon jól sikerült az angol dogám, mert olyat írtam, hogy Sz. kitér a hitéből ha meglátja. xD WILL BE BEING , olyan nem is létezik. Na mindegy, remélem azért még belefér az 5-be! Kedden is tök jó volt minden, viszonylag jó napom volt. A délután az fergetegesre sikeredett- lógtam a tanulószobáról, mert Katival elmentünk a plázába vásárolni /eredménye: egy lila és egy kínai mintás felső nekem, és egy zöld kardigán Katinak/ jah, és felmentünk a könyvesboltba is. :) Már előre megmondta, hogy szülinapomra könyvet kapok tőle ^^Szeretem nagyon, és ráadásul én lettem a személyi manikűröse is. :D Tanultam egész héten--" A matek javítódoga, amiről azt hittem hogy jól sikerült, sajnos rossz lett. :/ áhhh, mindegy is hogy miért. :( De most a hétvégén nekiülök a matek-szorgalminak és megcsinálom! Kell az a plusz 5-ös. Szerdán sakkon voltam, és N. meg Kati, de leginkább a matek 5-ös ígéretével beleegyeztem hogy elmegyek a csütörtöki Reversie versenyre. /Tamás bevállalt 50 (!!) matekpéldát/ N. nagyon cuki volt a héten, húúú nagyon szeretem. :) És az új osztálytársaimmal is eszméletlen jól kijövök*-* 9.A <3 Zsófival meg Ancsával, sajnos keveset voltam a héten, nem tudom mi okból, de viszont nagyon c u k i k voltak, ahogy közös képeket csináltak nekem N.-nel :) Pénteken hét órám lett volna, de mivel eredményhirdetés volt a 8.-osoknak /valami verseny/, így a hetedik elmaradt. Volt egy lyukas kémiánk, mert K a k u k nem volt suliba. Erre mindenki elkezdte Barabást keresni /fizikatanár/, hogy tartsa meg akkor az órát, így nem kell a 6.-ban is ott lenni. Senki seholse látta. Csupa rejtély ez a tanár!! Szóval, hogy azért mégis csak csináljunk valamit a lyukasóra alatt, vagy 4 ember az osztályból, lefénymásolta a kezét, + Marcika begipszelt kezét is, ami egy múmiás izére hasonlított. xD A fiúk metált hallgattak egész órán és üvöltöztek, valaki krétával dobálta a másikat, a lányok próbáltak csendet teremteni, meg értelmesen beszélgetni... erre bejön Marcika... kezében egy lappal. Nagy mutogatja és mindenki röhög, erre mit látok?! Ez a nemnormális lefénymásolta(!!!) a fejét! És az agya helyett egy nagy sötét fekete folt volt ott, erre Lilcsa beleírja; NO BRAIN. Hát no comment xD
Ja és, amikor 6. órában fizikánk lett volna, Barabás seholsem volt. Erre az ofő igazoltan elengedett /inkább hazaküldött minket, mert túl hangosak voltunk.  Gerda , Orsi és én vártuk Zsófit, aki németen volt, így ültünk az aulában /a tanári székeken/ vettünk forrócsokit a büféből, és azt iszogattuk. Gerda valahogy kiborította az egészet, és lecsokizta a tanári asztalt. xd  Rohant a lányvécébe földszint- nincs wc papír, első emelet- nincs wc papír, második emelet- itt már van (Y). Szóval takarítottunk. Jah, és Barabás kiront a tanáriból, felkap az asztalról egy mandarint, és azt dobálgatva elmegy. / a mandarin a 8.-nak volt kitéve--"/ Röhögtünk. Aztán az ig.helyettes szó szerint kiparancsolt minket a suliból. Krisztivel taliztunk a kolinál, és irány haza. Jó kis hét volt! És most csodálkozol hogy kimaradt a csütörtök-? Következő bejegyzés ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése