2012. április 7., szombat

_incredible life experience_ / Part 2./

The Second Day: Kedd
kalóztánc ;)
Nos, folytatom! xd Reggel álmosan keltem fel, mert későn feküdtünk le hétfőn. ( filmvetítés volt a suliban!). Ráadásul elvesztettem a szempillaspirálom, ami rám nézve óriási tragédia, így mindent fel kellett túrnom. xd A suliba érve már megint(!) sütivel kínáltak, de mondtuk, hogy a hányingerünk van.. inkább nem, köszi! Ma már nem volt tanítás, így oda mentünk ahova akartunk, tele volt a suli programokkal, vendégekkel ( Hősök *-* ) meg tanár vetélkedőkkel. Az egyik, rettenet, hogy mi vicces volt. Tomtom totál berúgott..vagy csak jól játszotta. :) Aztán, úgy 10 körül volt a bevonulás, amikor is minden osztály az általa választott eszközön ( ló, tűzoltóautó, kocsi, szekér, utánfutó-kézzel húzva, vagy összeszkábált hajón ) jött be a suliudvarra és még egyszer eltáncolta a táncukat. Utána mi Barbival bementünk, és irány a büfé... reggeliztünk *-* Majd átugrottam C-sekhez, és az egyik fiú csinált egy olyan "minden benne van" italt nekem :D Husii^^ Na, utána..hmm..motoroztam Patrikkal ;) Eszméletlen jó volt. Majd szólt Koncsi,hogy mehetnénk az urnákért, mivel be lettünk osztva a szavazáshoz. És Orsi meg ekkor tűnt el!! Jajjajj :/ De szerencsére meglett ( hol máshol mint a motorosoknál?) és megkaptuk a 117.-es termet, meg a cetliket és az urnát is. És szavazás rajta! Hozzánk jöttek Blökiék is :$ Meg ott volt egy 11.C-s fiú, akit egyszer.khmm.. na mindegy, :"D Jól szórakoztunk. Meg találtam ehető gyöngyöket is! A szavazás után, újra táncok..cak most viccesen! xD És egy C-s fiútól kaptam egy kalózkalapot! ;) A fejembe nyomta, miközben táncoltak :$
Az igazgató mondott egy félórá beszédet (-.-) és tátááám: a Kalózok nyertek! Én is rájuk szavaztam, így örültem, megérdemelték, De minden osztály, mert rettenetesen klassz diáknapokat csináltak nekünk! Utána még egy kis közös örömködés, sírás..és go haza! Este pedig Broadban volt buli! Imádtam ezt a 2 napot, és alig várom, hogy jövőév legyen..már csak 360 nap ;)
Dansssz! :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése