2012. április 5., csütörtök

_incredible life experience_ / Part 1./

Na akkor végre; DIÁKNAPOK!
vetkeznek a jelöltek .Oláláá! :)
Előnap: vasárnap: Korán mentem fel a koliba, mert mondták a nagyobbak, hogy a diáknapozó osztályok jönnek "altatni". Fogalmam sem volt, hogy mit takar ez! Na, aztán khmm..rájöttem. Először a B-sek rohantak le minket a szobánkban, kaptunk sütit, matricát, meg Árontól 3 puszit! :D Fenomenális volt. xD
Aztán jöttek a A-sok, kereplővel, meg miegymással. Szintén süti, matrica, és a jelöltjük- alias Buci- gitározott nekünk! De nem mindenhol, csak nálunk! Tudtam hogy bír engem! ;) (már rég ismerem, mert együtt táncoltam a bátyjával).
Utána megszólalt a kolirádió, és a kalózkapitány-Márk, mesét mondott! :) Rá fél órára, berontanak a 11.C-sek, lekapcsolják a lámpát, és kirángatták a takaróinkat(!) az ágyneműtartóból, és lelöktek minket az ágyra, betakargattak, sütit nyomtak a kezünkbe, és elénekelték ( inkább üvöltötték ) a Tente baba tente c. dalt. ( megjegyzem zárójelben, hogy engem Patrik takart be, és lökött az ágyra.. :$ Helyes pasi *-* De..van barátnője. :D ) Kb. ennyi volt aznapra, mi meg elindultunk Zsóval és Gerdussal matricát szerezni. :)
The First Day: Hétfő:
Jó korán fel keltünk, az biztos- legalább is magunkhoz képest!- mert már fél 7kor kiugrottunk az ágyból, hogy fél 8-kor indulhassunk suliba. Megőrültünk, Kicsit sem :D Mivel voltak bennfentes 11.-eseink, így tudtuk, hogy kint fognak lenni az úton egy kis meglepivel, és számot akartunk szerezni, na de erről ennyit.majd később! (: Szóval már a koli kapujától(!) rohamoztak minket a diáknapozósak, mert sütiket ( rengeteg sok sütit, de tényleg.) nyomtak a kezünkbe, meg matricákat, és csak az hajtogatták, hogy. SZAVAZZATOK RÁNK! :D Tök husik *-* Na és akkor a számos dolog; a C-től kaptunk 1 számot, én a 72.-t és az volt a feladat, hogy megtaláljuk a párunkat (fiú), majd ha megvan a szerencsés, akkor irány a büféjük, és kaptunk ajándékot! :) Nos, amikor beléptem/tünk a suliba..nah, az valami elképzelhetetlen volt! Mindenhol poszterek, díszletek, lepedők lefestve, kis lábnyomok és nyilak a földön.. Woww, nem semmi! :D Hihetetlen volt! Utána becsöngettek, és az osztályok a nap folyamán felváltva tartottak órát, illetve szünetet.( 20 perc óra, 35 perc szünet.)
Első óra: A-sok. Hát vicces volt, mert puszit kellett adnom egy osztálytársam mellére! (!!) áááá xD
Második. B-sek. Nem igazán tudtak rendet tartani az osztályunkban. Vicces volt őket szenvedni látni! Blee. :P
Harmadik: C-sek! Kati jött be hozzánk! Ő az én nagy kedvencem! :) Nagyon aranyosak voltak, mert rendeztek nekünk Arrrogó verseny (kalózok lévén) és tanítottak nekünk egy tök cuki, mutogatós dalt. Meg elénekeltük a gólyatáborosokat is! :D Tetszett! *-*
Negyedik: E-sek. Feladatokat kellett megoldanunk, csupa katonai cuccal, meg eszperente-nyelven verset írni! xD A versenyt az én csapatom (Heni, Nonesz, Orsi, Lilcsa & én ) nyertük és kaptunk pár ajándékot! AZ egyik egy nagyon karamellára hasonlító dolog volt, és Heni beleharapott(!), amikor is, kiderült hogy az szappan! Gyáá..és a kezembe köpött! :D Már megszoktam. ^^
Szünetek: Az E-sek egy csomó táncot csináltak, nagyon jók voltak, sőt voltak olyan srácok akik szaltókat csináltak és embereket(?) ugráltak át! Jajjaj. A B-sek ööö..valami tanár vs. diák versenyt csináltak, meg volt óriás Limbo! :D Az A-sok tomboláztak, meg menyasszony táncot csináltak. A C-sek meg kalózjelölt versenyt rendeztek, tanárokkal és Márkkal, és
volt egy rész, amikor egy tortát kellett felvágni..És a tortából előjött egy tanár! ( Bizonyos Dia.) Sajnos a torta nem volt igazi, DE a díszítése habcsók volt, és azt mi ettük meg! Thanks a lot 11.C. Öömm.. utána meg eltáncolták az osztályok a táncaikat és vége ennyi. Voltak még programok a suliban, amolyan látványos valamik, de mivel mentem Barbiékhoz, nem maradtam ott. :) Meg amúgy is, Zsófi meg Gerda tökre leszartak.. :(  Este 7től filmvetítés volt, és hát.. igaz hogy vagy 3 óráig tartott, de megérte! Nagyon jók voltak a filmek :D Nekem az A, C, E tetszett! A B-sekét valahogy nem értettem. O.o  Nem jött át! xD Viszont, a C-sek filmjében benne volt az osztályunk ablaka, HEADSHOT felirattal! :"D
Eszméletlen egy nap volt! És hogy mi volt másnap? Mindjárt kiderül! :DD
A táncok: E-osztag    Kalózok   Hawaii Beach  Game Over
És a vetkőzőshow :) Katt a nevekre! ;) Nagyooon elmebetegek! xD -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése