2012. április 14., szombat

mert győri édes ♥

egyik versenyen..Győr ^^
Nos, nem is igazán értem, hogy mi van mostanában velem! Ajjaj..
Nagyon hosszú, szóval úgy gyorsban összefoglalom a hetem.
Ugye hétfőn ünnep volt, és délután már fel kellett menni a koliba, ahol locsolkodás volt. De nem akármilyen! xd Én szerencsére megúsztam azt, hogy lelocsolnak vízzel- hittem én naivan-, de amikor Gerda után mentem, Armand hátba támadott egy vízipisztollyal!  Ááá :O Csurom víz lettem! Ráadásul Ádám, Krisztián, Bence , Dávid szintén nyakon öntött egy üveg vízzel, szóval nyugi srácok ;) nem fogok elhervadni! :D Kedden nem igazán volt semmi, csak Rebivel kimentünk a városba ( gyalog, mivel mi lelkes environmental-friendly-ek vagyunk) és ő bérletet, én meg fülhallgatót vettem ( pink ). Utána beugrottunk a mekibe egy EpresShake-re :) és vissza koliba. Jó kis nap volt! Szerdán valamiből szerintem dogát írtam, vagy mit tudom én. xd Viszont Gerdával felfedeztük, hogy a csoki jót tesz a bőrnek.... xd
Csütörtök, Angol Tz és feleltem Irodalomból. Elmondtam a pokol bejáratának feliratát olaszul és leülhettem. :D Utánam meg a másik Rebi felelt.. So mistic. Pénteken, elég nyugis nap volt, főleg, hogy tesiből felmentést kértem, és Karollal beszélgettünk. Iszonyat cuki csaj! :) És mondta, hogy elmehetnék nyáron hozzájuk...már alig várom! Aztán Fizika előtt a fiúkra kiakadt Bianka, és sírva kirohant a teremből, akkor amikor Barabás belépett. Nonesz, Lilcsa meg én utána. Végül Bia megmondta őket az igazgatónak. Kellett már ez a  lépés, mert a fiúk lassan kezdenek kezelhetetlenné válni. Mégis ki az aki 16 évesen széttépi a füzetét olimpiai lángnak használni? :O Ajjajj... Aztán egész nap Karol mellett ültem, és  tök jó, szórakoztunk :) De remélem Barbi nem haragudott meg nagyon szeretem őt, és igazából kezd alakulni a barátságunk, de mással is kell beszélnem. Ő inkább csendes én meg pattogós meg ilyenek, de attól még iszonyat hogy mennyire J'adore! :)
Este néptáncon meg végre Blökivel táncoltaam :D Csak az volt gáz, hogy amikor ránéztem, elrontottam a lépést..és ő meg 2x fejbe vágott. -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése