2012. április 21., szombat

[_get lost_]

Sorry, hogy nem írok már egy ideje. De keep calm, még élek, meg vagyok. Sőt, annyira a toppon vagyok (-.-), hogy azt se látom hol vagyok! Na ez értelmes volt :S Rengeteget kell tanulni, mert itt az év-végi hajrá..pedig MÉG CSAK április van.! :@ Angol, töri, nyelvtan, rajz... mindenből doga-felelés áradat. Egyébként nyugisan tengetem a napjaimat Eger cityben, néha kijárkálok a városba, de egyébként minden okés. Pl. a héten Lilcsánál voltam Henivel és AMERICAN PANCAKE-t sütöttünk! Yummi. :) Majd teszek fel képet. A fiúk még őrültebbek, mint szoktak lenni. xd Ma pl, nyelvtanon ( igeen, végtelenül örülök, mert szombaton suli volt.. -.- ) TB mondta, hogy kapcsolják fel a lámpát, de meg akarta nézni, hogy jó-e már a kapcsoló. Na és Zsolti felkapcsolja, de le kellett vennie mellőle a kabátot, mert nem látszott a kapcsoló. NA, de mellette egy lyuk van a falban!!! És Zsolti szépen támasztotta a falat, miközben mutatta a dobozt a tanárnak..kicsit se volt FAIL! :) Egyébként honfoglalóztunk. Hogy milyen megyei elitsuliba járok? xd Ahol szombaton simán meg lehet tenni, hogy játszunk. xD
Jajj, és egyébként szét vagyok peregve! :( Tegnap kiborultam (igen, nagyon meglepő, de az életem korántsem olyan idilli és tökéletes, mint amilyennek sokan hiszik),  és 5-10-ig kisebb megszakításokkal itattam az egereket-( jelen esetben a hangyákat). Nem volt valami jó. Ráadásul büntiben is vagyok, így nem mehettem sehová, és nem tudtam Iringóval meg Orsival elmenni kávézóba. Ez olyan kis tradictional programme nálunk! *-* Bár annyira nem érzem magam odavalónak. Ők jól megvannak, harmadik keréknek gondolom magam. Tudjátok milyen érzés. :/ De attól remélem, legközelebb el tudok menni velük! <3
Juh, és most vettem egy csodaszéép virágos táskát! És Egerben az első lesz, hogy barna nacit keresek. :)
So, now I'm totally happy. Just I wish I didn't have to study so much like NOW! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése