2011. július 20., szerda

Blöki- Only U?

Jajjj! Ez még tegnap történt ( szerdán este 8 körül)
Nem volt időm megírni, így gondoltam ma teszem közzé. Szóval Blökire ráírtam ( Blöki az aki bejön :S vagy már én se tudom)
Blöki amúgy írtó cuki, szőke haj, kék szem, izmos is, de nem olyan rondán. Rendes, kedves, vicces, gitározik és van egy bandája is! *.* és jövőre egy suliba fogunk járni! :)
Szóval, tegnap este láttam Facebookon hogy fent van, és gondoltam ráírok. Csak annyit hogy szia. Nem is reménykedtem hogy visszaír, de aztán ( amikor épp képeket néztem valami webhelyen), bevillan fölül: " Blöki messaged you"
Padlót fogtam! Ilyen nincs! Visszaírt!  Na jó, ez nem nagy cucc, hogy valaki visszaír, de én akkor is happy voltam.
Először: néha vannak olyan illetők, akik lusták visszaírni
Másodszor: ha Blöki fogja magát, és visszaír, akkor nincs minden veszve
Harmadszor: CSAK MERT! :D :D :D
Sokat beszélgettünk. Igaz hogy voltak kisebb nagyobb szünetek( amikor tusolni mentem, és amikor ő ment enni, vagy valami) de megérte. És amit mondott! Annak örülök a legjobban!


    • Másolom:

      Corin: szia :)
      Blöki: szia, mizu?
      Corin: 
    • hát még mindig bosszankodok. nem tudtalak lenyomni xD
    • amúgy bejelölt Krisztián. ha gerda ezt megtudja :D
    • és veled mi a helyzet?
      Blöki: 
      • xD
    • mindenkit bejelölt, aki ott volt
    Corin: 
    • na de mizu veled?
    • nem válaszoltál -.-
    Blöki: 
    • jaa,
      • hát 
      • elfáradtam. 
      • most voltam mátraházán 
      • bringázni
    Corin:   
    • egyedül? 
    • mióta csinálod ezt? mármint h úgy bringázol
    • Blöki: 4 vagy 5 éve
    • Corin: 
    • hát én tuti nem tudnék addig feltekerni. xD
    • am nagyon utálsz? ( bocsi, de muszáj megkérdeznem)
      Blöki:
        • dehooogy
      • mért utálnálaak?
      • ajj
      • ez hüylekérdés volt :)
        Corin: 
            • hát én úgy érzem h kerülsz. meg sosem tudok veled beszélgetni.
            • hát ez szőke agymenés volt. de muszáj volt, nem tudtam tőle nyugodtan aludni -.- 
            • :D de akk így okés minden
            • Blöki: 
            • nem kerüllek
        • dehogyis :D
        • és nem utállak
        • ezt vésd jól az eszedbe!
        • :D
              • Corin
        • :
                • ^_^ hát ezt téll jó tudni
          • am kinevetsz ha elmondom h miért akartam először a szilágyiba menni? :)
            Blöki: nem nevetlek ki...
            Corin: na hát
            Blöki: pill kajálok. addig mondd el

            10 perc szünet -.-

            Blöki: vagyok, na. miért mentél oda?
            Corin: mert te odamentél ^^
            Blöki: :) azért ne ez alapján válassz legközelebb sulit ;) csakmert valaki odamegy :D
            Corin: ez volt az első ok, de aztán megszerettem a sulit is :)
            Blöki: akkor jó
            Corin: nem gáááz?
            Blöki: mi?
            Corin: hát amit mondtam xD
            Blöki: hogy ezért jöttél ide? :) dehooogy
            Corin: hát jaa... eléggé kedveltelek, és amikor mondtad hogy odamész akkor én is huuhh.
            Blöki: :D
            Corin: mi a helyzet a bandátokkal? vannak saját számok? ki írja a szöveget?
            Blöki: megvan :D az még odébb van. vmire kell szöveget írni... és a valami nincs meg xD pill, hosszú pill :D

            És itt elment, és nekem is mennem kellett. Na ennyi volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése