2011. július 28., csütörtök

semmiségek;

Nem történt semmi érdekes velem az elmúlt két napban. Érdekesen hangzik. -.-
Csütörtök: Lucával kint voltunk délután ( nagy zuhé után) beszélgettünk, és egy csomó fényképet csináltunk a felhőkről. Luca keni vágja az ilyen dolgokat, mert jó meteorológus lesz belőle. :) Utána a tesóimmal pacs-pacsoztunk az udvaron.
Péntek: azaz ma!: hát délelőtt bent voltam gyöngyösön és egy barátommal találkoztam. Meg megnéztem egy notebookot. [ Most meg itthon megy a rizsa szöveg h én mást akarok, és a szüleim is xD ] Meg aztán délután tánc próba volt, szóval egész jól elvoltam ma. Meg gőzerővel írom az olvasónaplómat.
Ma este Julcsi és Bence mennek Orsihoz ( ott lesz Kiky is) és valami pipázós, beszélgetős bulit tartanak. Engem bezzeg soha nem hívnak sehova. -.- Legnagyobb sajnálatomra nem vagyok népszerű. Remélem, most hogy megyek gimibe ez meg fog változni, főleg Blöki miatt. Merthát egy menő csaj, szóval értitek :)
Na ennyit mára: ha ráértek akkor hallgassátok meg:
Egyik ismerősöm, DH mutatta. Egész jó ;)
---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése