2011. augusztus 23., kedd

happy birthday to my father!

Hát igen, ma volt az apu szülinapja. Kerek 40 éves lett!
Reggel már 8-kor felkeltem ( viszonylag korán ) mer mentünk az anyuval, meg Tamival ( kisebb húgom ) Gy-re hogy bevásároljunk, én meg ugye felmentem a könyvtárba. Kikölcsönöztem 5 könyvet. Na jó, igazából 9-et, de négyet Luca kártyájára írattam, mert nem fért az enyémre. :) Tök jól elrohangásztunk a városban. Voltunk a piacon, és vettünk nekem egy új sportcipőt a sulira! Lilát! wooow. *-*
Amikor hazaértünk, nekiláttunk a tortasütésnek, és az ebédkészítésnek. Én kevertem a tésztát, aztán pucoltam a krumplit a püréhez. Valami aszalt szilvával töltött karajt csináltunk. Nyammi :) Én szúrtam fel a húst, és töltöttem bele a szilvát. Nagyon jól sikerült :D Büszke vagyok magamra ^^
Aztán krémet kevertünk és végül... tátátátááám: kéész lett a marcipános-csokis tortánk! Amúgy nagyon sokan vannak, akik nem szeretik a marcipánt, de én nem tartozom közéjük. Végülis ez csak mandula némi cukorral, ragacsos állapotban. A torta hiperszuperül nézett ki. Az apu  örült is neki. <3
Amikor kibontotta az ajándékot, nagyot kacagtunk. Igazából kapott egy bögrét, valami noteszt és pénztárcát, de volt a csomagban egy lakat is. [ Én csomagoltam bele véletlenül. Nem figyeltem hogy mit csomagolok, mert épp Pinguval beszéltem <33 Hát van ilyen ]
Délután feljött Luca és kötöztük a málnát, meg beszélgettünk. Meghalt az osztálytársa apukája, és ő csütörtökön megy a temetésre... legnagyobb örömére. Mondjuk átérzem a helyzetét, mert tavaly én is így jártam egy osztálytársammal, akinek meghalt az apja. Jó sajnálom meg minden, de én nem ismertem azt az embert! Szóval, nem is igazán értettem, hogy mit keresek ott. De elmentem. Ennyi elég volt. --"
Na am új dizit raktam, nem is nagyon fogom cserélni, mer lassan suli lesz. :)
Puszii
Smile&Love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése