2011. augusztus 12., péntek

Hullócsillagok

Ma van a hullócsillagok éjszakája.
Mindenki kirakja Fészre hogy blablabla.
Nekem nincs kivel néznem, de azt hiszem kiülök ide a teraszra és nézem. Végülis jól jönne most egy kívánság.
Tavaly is néztem őket, igaz hogy akkor néptánctáborban. Mindig is bámulatosnak tartottam. Ha meglátok 3 csillagot [hullót] akkor  a kívánságaim.
1. Luca és Én végre vékonyak legyünk
2. Gerda összejöjjön Krisztiánnal
3. Végre észre vegyen Blöki. ( Jó tudom, hogy azt mondtam hogy már nem érdekel, de ugye; mindenkinek az kell, amit nem kaphat meg. ) Ha nem is Blöki akkor egy fiú. Aki olyan normális.
Remélem látok valamit. A meteorológusok szerint hajnalban fog a legtöbb hullani. Na de kinek van kedve felkelni akkor?! Nekem. DE inkább este nézném.Na akkor megyek is.
---Majd jövök---
Nézem a hullócsillagokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése