2011. augusztus 11., csütörtök

Falusi vagyok... városba mentem;

Hát itt vagyok! Again and always.
Ma értem haza,
a nyaralásból. Öszvisz egy hetet töltöttem Erdélyben.Már kezdtek net-elvonási  tüneteim lenni.
Péntek, Szombat , Vasárnap, Hétfő; Helyszín: Unokatesóméknál.
Két unokatesóm van, Fercsi és Kinga. ( VAN MÉG CSAK ŐK MÁSHOL LAKNAK ) Hozzájuk mentem elsőként. Első nap rögtön este ki is mentünk lovagolni. Nehéz volt, mert szőrén kellett megülnöm a lovat. De muris, mert egy 70-80 éves öreg tata rakott fel a ló hátára, mert nyereg nélkül nem tudtam felmászni. XD Ez jó volt. Este Tesómmal ( nagyobb) egy matracon aludtunk, ami minden reggel leeresztett. :) És én általában a földön ébredtem. Aztán másnap Ajtán voltunk a patakban fürdeni. Nagyon zsír volt :D Este átmentünk a Mikibe ( az egy helyi kocsma ), volt ott diszkó meg ilyenek. Én maradtam kb 10 percet, de leléptem, mert nem tetszett. Meg egy falusi gyerek amúgy is lehülyézte a magyarokat, szal értitek. Meg ledagadtozott. Igen AZ vagyok! Sajnos. :/ Most kezdtem el egy fogyókúrát, de nem hiszem h haladok vele. ( annyira gáz lesz kövihéten a Balatonon. Tisztára hájas vagyok, és az új osztálytársaim meg fogják látni. Előre le fognak írni. ) Vasárnap Húgom elment Kingával, és este meg buliztak. Hétfőn is elmentek DIREKT , hogy én ne tudjam hová mennek. Szal ki voltam közösítve. :( De addig is elkezdtem a regényem első két fejezetét- van a számkivetettségnek is értelme és haszna. xD
Hétfőtől- Csütörtökig a CITYBEN voltunk. Vásároltam pár jó cuccot így sulikezdésre. De vettem egy gatyát is magamnak. De sajna 2-vel nagyobb méret kellett mint eddig. Túlzottan elhíztam. Kövér vagyok!!! Te jóságos ég!!! Áááá!

Amúgy meg nem is értem miért írok blogot. Senkit nem érdekel. Senki nem olvassa és nézi a blogom. Bár mondjuk magamnak írom :)
Jahj, és a nagy dilemma. Nem tudom mi van Lucával. Amíg mamáméknál voltam, minden nap megnéztem a blogját [ titokban ] és ha írt elolvastam. Mindig csak azt olvasom hogy B így, B úgy. Szerintem ő nem is gondolja komolyan ezt a legjobb barátnős dolgot. Nekem ő a legjobb barátnőm, vagy volt. Lehet hogy akkor keresek egy másikat. Meg nem hinném hogy hiányzok neki. De mindegy. Ő tudja, hogy a barátnőének tart-e vagy sem. Talán csak azért vagyok jó, mert 2 házzal feljebb lakom? És B-vel nem mindig tud beszélni. No comment --"

Hjajj. Mindjárt Gólyatábor!!!
---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése