2011. augusztus 28., vasárnap

I have a cold;

aahhh.... hapszíííhh!
Egész éjszaka alig aludtam... :S Totálisan megfáztam, folyik az orrom, náthás vagyok. Ráadásul igazolás kell a koliba, hogy fertőző betegségben nem szenvedek... Hát ez érdekes lesz. A fuvolámról, nincs semmi infó, de nem is érdekel az a taknyos Bilike... Hétfőn lemegyek, és ha erőszakkal, de akkor is visszahozom a fuvolámat!
Megcsináltam  a verses blogomat: katt! Majd írjatok komikat :)
Egyébként tegnap megnéztem a Fogtündért. Nagyon klassz volt... nekem tetszett *-*
Ma meg úgy döntöttem, hogy a Mr. Bean nyaral-t nézem meg, vagy a Karib tenger kalózai 4.-et. Van választék.
Jajjj, már csak 3 nap, és itt a suli! Ez jó is meg nem is. Várom már nagyon a sulit, mert végre tanulok [ uhh, ez elég stréberesen hangzik] meg az osztálytársaimmal vagyok, de ugyanakkor kolis leszek. Nem látom egy hétig Lucát, se a tesóimat. :/ Meg Nyafit se! ( ő a kutyám )
Már izgulok.. meg lessan kéne a cuccokat is összepakolni, amit fel kell vigyek a koliba.
Smile&Love
Ja... és lehetne már ősz!** Már nem bírom ezeket a 40- meg 30C°-at!!!! Kell egy kis rain^^ Mert már csak annyit akarok, hogy üljek a melegben, nézzem ahogy kopog az eső az abalakon, én meg forrócsokit vagy forró teát szürcsölgetek. *-*
De jó is lenne <3
Kép Lucának :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése