2011. augusztus 21., vasárnap

Újra itthon! ") 
Jó volt nagyon, de már vártam hogy hazaérjek, mert elég szar volt a tusoló, és az ágy, na meg a kaja a táborban. xD
Kellemesen csalódtam, mű-sírtam, barátokat szereztem, jókat nevettem, feldöntöttem egy vas ruhafogast az ebédlőben, fürödtem a Balatonban, tomboltunk Lokkenccsel  a koncerten, hazafele Gáborral ( aki Zoltán ) a kukiból ( kukoricapehely ) állatokat ragasztottunk össze, összejöttem Pinguval, Max *-*, Krisztínáá szeretlek tííígedet ^^, közös kaja, vizibicikli, a hínárok, Soma mama, koncertek, jégkása, Ice'n'Go, meg úgy minden.(*-*) . Szóval tök szuper volt a tábor.
Nem is értem, hogy miért féltem ennyire tőle; No Para! :)
Akiket megismertem, mind nagyszerű emberek. :D Bár voltak kisebb klikkek, attól még egybe tartoztunk! Kivéve a Csendeseket.
Csendeskék: Evi, Tündi, Szandi, Niki
Normálisak: Lori, másik Lori, Gabica, Ancsa, Zsófi,  Dia (Klaudia), Adél, Liza, Éva ( akit Lacinak hívunk ), Vera, Lokkencs, Saci, Kriszti, Debi és Én.
Megy a zene jól érzem magam: menők; Fanni, Janka, Anaszti, Vivee, Kikee, Wí, Barbi, Zsófi, Dia
És vannak még a fiúk na meg Alex(is). [ csak azért mert egyszer csajt csináltunk belőle ].
Fiúk: Alex, Csiga, Pingu, Gábor, Dani, Bence és Jumpi- bár én emókának hívom.
Nagyon szuper volt!!! Mindenkit megszerettem. Már alig várom, hogy 31.-e legyen. :)
wáááh! <3
9. E Forever! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése