2011. augusztus 24., szerda

S.O.S. ♥

Ez nem ér! Miért pont velem történik ez meg!? Mit csinálok rosszul.
Táborban megtetszett egy srác.. Pingu. És összejöttünk. Én tökre örültem neki, merthát akivel utoljára jártam az Ati volt, aki dobott mert nem illettünk össze és, mert beszóltam a haverjának. --"
Mostmeg, várom hogy Pingu írjon meg minden, és amikor nagyban beszélgetünk, ezt írta: [ előtte mondta h mióta jövök be neki. ha persze igaz]
Pingu: de ha nem mondod el krisztinának akkor elősször ő is teszett de aztán még is te lettél az igazi (de akkor mindem fiúnak ő tetszett szval...)


Na ez az amit nem értek. Meg, amikor a buszon jöttünk hazafele, akkor hallottam ( amikor félig aludtam) hogy Bence mondta; szép a szeme Krisztinek. Erre Pingu mondja; nekem a mosolya tetszik. :/ Meg Kriszti minden fiúnak az esete is! Ezt már megszoktam. Na de hogy az egész osztálynak!!! Áhh.
Afrancba! Minek kellett Kikynek az ÉN sulimba jönnie. Mehetett volna a Neumann-ba ahol ott van Ádi, a rajongója. Aztán én meg élhetném a világomat, egyedül. Én akartam a Szilágyiba jönni. És nem ő --" Mostmeg Pingu... Tudom, hogy neki is csak Kiky tetszik, de mivel neki ott van az az állítólagos barátja... így beéri velem is.
Ha nincs ló, jó a szamár is, elven működő kapcsolat. Én hülye meg belemegyek. 
És elegem van abból is, hogy mindig-mindenben Kiky a jobb. Ő szebb, vékonyabb mint én, neki jobban állnak a ruhák, sokan bírják őt, laza, mindenki a barátja akar lenni. Én meg mi vagyok?! Miss Tök Átlag. Vagy átlagonaluli, a kis stréber. Áhh!
Már belefáradtam ebbe... sosem leszek egyszer én az osztályban az a lány! =/
Meg ezért a kis hülye beszólásért nem szakíthatok Pinguval.Az gáz lenne. De így meg nemtudommicsináljak helyzetben vagyok. 
Bonyolult az élet!
Nem tudom mit csináljak... 100% hogy Pingu azért jár velem, mert Kiky elérhetetlen! :( Minek vagyok ekkora marha!!!! ? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése