2011. augusztus 12., péntek

Forever <33

" Amikor minden összeborul körülötted, abban az a legrosszabb, hogy a romoktól nem látsz se előre, se hátra, és úgy érzed, mindennek vége. Ilyenkor tudnod kell, kire számíthatsz- a barátnődre!! ( forrás: angyalka ) 
Lucca- te vagy az!!! :) Köszönöm.














Sohasem felejtem el a sok ovis emléket. Azok felejthetetlenek voltak, volt hogy neked kellett lefogni engem, hogy ne verjem be F képét. xD Meg mi mindent csináltunk nyári szünetekben! Köszii Lucca mindent.


És még valakinek köszönök mindent! Gerdának!!! ^^ Ő is boldogabbá tette a napom egy bejegyzésével. Sosem gondoltam volna, hogy valakit érdekel az életem, és az, hogy épp itthon vagyok-e vagy sem. Geerdaa kiraktalak elitbe :D Ne félj! Krisztiánnal össze fog jönni. és köszii hogy olvasod a blogom :) szeretlek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése