2011. augusztus 26., péntek

2. nap



2. Nap- A kedvenc táskád

Kedvenc táska...? Sok van. :) Nem tudom, hogy ti mit néztek egy táskában, de én általában azt, hogy amit vinni akarok magammal, az beleférjen, és kényelmes legyen hordani. Mert egy tök jó táskát nem veszek meg azért, hogy utána nyavalyogjak, hogy fáj a vállam. xD
A lógós táskákat szeretem. Az olyanokat amik leérnek a fenekemig. [ Eltakarják ]. Meg amúgy is, szerintem jobb(?) az olyan táska, amit stílusban illik hozzád. Ide most rakok pár képet a három kedvenc táskámról!*-*
Ezt Romániában vettem :)
Ez már nagyon régi. De a micimacis az örök favorit. Meg amúgy is kék *-*
Ez egy Sunsilkes táska, de én feldobtam a sárga virággal. Ilyen dekorszivacsból csináltam, és van rajta csillámpor is. Szerintem okés ;) Nekem tetszik<3
New Yorkerből a tásska ^^
 Még rakok olyant is, amit esetleg megvennék. De egyébként ezek voltak a kedvenceim*-* Gondolom a Fila-s táskát már mindenki látta xD Na azt is nagyon szeretem. :) Fel szoktam dobni a tatyóimat néhány kitűzővel, meg szalaggal, meg virággal... amihez épp kedvem van, olyannal díszítem! Be creative és a te táskád egyedi lesz :D:D
Smiles New Yorker
Tornacipős táska. csak MERT.
 
Amit szívesen megvennék:  Azok ezek voltak. Na ennyi. Puszíííhka *-* ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése