2011. augusztus 13., szombat

ilyen cuccost találtam ^^

Ezt egy blogon találtam ( a sokadikXen ) Gondoltam megcsinálom, csak hogy legyen hova elhelyezned xd
Remélem nem fogjátok unni--" majd egyszer befejezem... de nem most!! ::DD

1. Mondj 3 nevet ahogy szoknak hívni : Hát a Corin az csak a blogos nevem, de am Rebus :)

2.Valami amit szeretek magamban : Azt, hogy segítek másoknak, soha nem hagyom őket cserben!

3.Valami amit nem szeretek magamban : Nah, hát az van bőven! 
Csak pár dolog: a combom, a seggem, és az idióta alakom--"

4.Amitől félek : A sötétségtől, a nagy mennydörgéstől, és a bogaraktól.

5.Valami amit akarom, hogy mindennap legyenek : Kaland!!!! :D wáááh, meg vidámság!

6. Három dolog amit nem tudok megcsinálni : Soroljam?! xD Talán a legnagyobb az az, hogy .... inkább nem sorolom xD :P

7.Amit szeretek csinálni : énekelni [ nincs hangom ], táncolni, hajatmosni, írni. olvasni

8.Amit most akarok csinálni : Mégegyszer  fogat mosni xD

9.Legjobb érzés : huuhhh hát.... :3 :D leginkább az, amikor kifekszem a fűbe, és becsukom a szemem, és hagyom hogy égessen a nap.

10. Legrosszabb érzés : Amikor bogár megy a szemembe :S

11. Milyen az Álompasid : Álombéli :3 :) Olyan kedves, megértő, gyengéd, romantikus, szeressen engem, én legyek az egyetlen neki, humoros, okos, intelligens, érző lélek, barátságos, kedveljen mindenkit. Szőke, kék vagy barna szemű, izmos ( de ne olyan undin ), magasabb mint én, és elbírjon xD Nincsenek is nagy elvárásaim :D

12. Szerelmes vagyok most?  :  Nem, nem vagyok. Elegem lett belőle :D



13. Meg akarok házasodni? : Hogy férjhez akarok-e menni? Hát persze! Jó lenne kifogni magamnak egy piszokjó férjet :) És utána szeretnék vagy 3-4 gyereket :D



14.Mik azok a dolgok amiket halálom előtt meg akarok tenni?  : Segíteni annyit amennyit tudok, jókat tenni, és megírni egy könyvet.


15. Legmegbecsültebb tulajdonom : A könyveim és a kacatjaim :D


16. Valami amit ajándékként akarok : hmm... egy könyvet x'DD


17.Kedvenc ruházat : Pólók^^ megunhatatlan.


18. Kedvenc állat : kutyus, és a kis édi-bédi macik :)


19. Mi van most rajtam? : pöttyös rövidnadrág, fehér bugyi, fehér melltartó,és egy fehér póló amin azt írja hogy Ritmus Táncstúdio ;)


20. Milyen fajta zenét szeretek? : Mindent ami hallgatható, de inkább poppos. És általában olyan, amit nagyon kevesen hallgatnak :D

21. Kedvenc dal most : Hall & Oates: Kiss on my list. Csak hallgatni kell :D <3 


22. Legviccesebb és legunalmasabb tantárgy az iskolában : A legviccesebb a biosz! meg az angol- olyankor mindig szakadok :''D  :D A legunalmasabb a töri--" ( legalábbis a régi sulimban, az újban nemtom.)

23. Csillagjegy :  Ikrek, de nem hiszek ebben a marhaságban. Kész röhej --"


24. Olyan könyv amit szeretek :A Szent Johanna Gimi <3 Egyszerűűen nagyszerűűű ^^


25.Olyan film amit szeretek :  Már megint te / A Negyedik


26.Kedvenc TV műsor : Most be kell vallanom, nem nagyon nézek tévét. Régen volt egy olyan sorozat, hogy egy kék hajú, szájú, ruhájú csaj ( az űrből) lejött a földre, és átváltozott normális lánnyá. É voltak barátai, meg harcolt a gonosszal. :) asszem a címe: Kyberlány


27.Kedvenc parfüm : Az Avonból a Just Play-nőknek :D és a Little red dress- szintén Avonból :D


28. Kedvenc kaja : Krumpli... püre, főtt, reszelt, párolt, sült, meg minden! Csak krumpli legyen. Na meg a milánói makarónii ♥ :D


29. Kedvenc innivaló : Tej, Kakaó, gyümilé, meg ásványvíz.


30. Kedvenc édesség : milka és boci csoki. Bár szeretem a Poyanna-t amit csak Erdélyben lehet venni :D



31. Ide szeretnék eljutni :  Komolyan mondom végig akarjátok olvasni?!! :D ... New York, Los Angeles, Hollywood, Thakoma,  Karib-tenger, Hawaii, Ausztrália, London, Róma, Verona, Párizs, Barcelona..Soroljam még? :DXD


32. Szemszínem : halványsötétkékesszürkés. de inkább kék ^^)

33. Magasságom :  170 cm ?? ( kb. de nem biztos )


34.Amilyen akarok lenni : Sérthetetlen *.* Jó lenne!

35.Amit sokszor játszok : Hogy laza vagyok, és nem érdekel mit mondd más! Pedig belül mindig megbántanak és fáj!!!

36.Akit csodálok a családomból : Anyukámat!


37.Itt élek : a házunkban, a második emeleten xD

38. Hány növényünk van otthon. : Elég sok. DE ha nem locsolom őket, akkor már nem.

39.Ami megfog egy pasiban : Az illata^^, ha mindig mosolyog :3

40.Ami arra késztet, hogy szomorú legyek: Ha látom, hogy a többiek is szomorúak. Meg hogy sok gonoszság van a világban.

41. Kedvenc szín : Mindegyik! :) De ha már mondanom kell; a kék és a lila.


42.Kedvenc idézet : Voltaképpen sok van:  Rég porosodnak a polcon a királylányos könyvek, A mesebeli hercegek, jobb ha elkerülnek. Neked nem számítanak már az eltitkolt könnyek, de a fáradt szárnyú angyalok majd új álmot szőnek.


43.Egy titok amit tudok : Hát ez Titok! ;)


44.A legjobb ajándék amit megkaptam eddig : A családom, és a kiskutyám 



45.Az utolsó CD amit vettem : Nem vettem még életemben CD-t. Mindig csak Luca írt ki zenéket :D

46. Amivel a legelégedettebb vagyok magamon : Hát talán az arcommal, meg a szememmel, és a hajammal :D

47. Amivel a legelégedettlenebb vagyok magamon : Fuuuh! :D A seggemmel , a combommal...


48. Valamilyen képesség :  Abnormálisan nagyok a pupilláim este?! Nem tudok róla...

49. Milyen állat lennék : Delfin :D:D

50. Mit csinálsz ennek a irása közben? : Tesómmal beszélgetek.


51. Mit tettél már ma? : Hát kérlek szépen fogatmostam, 2x xD meg ettem is , és zenét is hallgattam.

52. A szüleid hol születtek? :  Kórházban?!  Nem, apum útközben a mentőautóban született. De komolyan! ;)

53. Mi az utolsó dolog amit feltettél a gépedre? : képek! :D

54. Mi a kedvenc éttermed? :  A Karma. :)

55.Mikor úsztál utoljára medencében? : A nyáron, amikor strandoltunk :D

56. Játszottál már iskolai játékban? : Színjátszó? Persze:D minden évben 


57. Hány gyereket akarsz? Ez bonyolult! Először tuti, hogy csak 2-őt, de biztos vagyok benne hogy több lesz. Talán 5. vagy még nem tudom! Közös döntés lesz, de én nyerek :D

58. Milyen zenét utálsz? Azt amelyik rossz! :D

59.Eldöntötted kire szavazol a választásokon? : El! :D Messze van még. Magamra :D

60.Kedvenc TV csatornád? : Disney Channel :D Dehogyis! Mondom. hogy nem nézek Tv-t.

61. Hajtottál egy mopedet valaha? : Tuti! :) Am az mi? :O

62.Beszóltál már olyannak aki páváskodott? : Nem. Na jó igen, ha egyszerűen muszáj volt. De inkább nem szólok be! :D

63.Kaptál bírságcédulát már? : Nem--"

64. Bungee jumpingolnál? : Nemnagyon! :D Beszari vagyok. :D

65.Hol voltál legmesszebb? : Romániában, és a Fekete tengeren. Meg Szlovákiában és Ausztriában. De majd elmegyek az USA-ba . bleee :P Na, nemis. xD

66.Van kertetek? : Mégszép :) Óriási.

67. Kedvenc rajzfilmed? Az Ariell, meg a Csingiling és a Pán Péter. De jöhet a Peca-tanya is. Mindent megnézek, Kivéve amit nem! xd

68.Mi a kedvenc szavad a nemzeti himnuszodból? : Nem nagyon van, talán az hogy: kard

69.Fürdés vagy zuhany? : Ezt a kérdést, szándékosan a 69.-eshez tették? :DDDD Én zuhanyozni szoktam :)

70.Mi a legjobb film amit valaha láttál? : Megint te. :D:D nem tudok leállni vele.

71.Kedvenc pizza? : Sajtóóós! :D

72.Chips vagy popcorn? : Chips.

73.Milyen színű rúzst használsz? : Semmilyent!  Csak szájfény :D


74.Amerikai mogyoróhélyakat füstöltél már? Nem! De minden vágyam.--"


75.Voltál szépségversenyen? Nem! De SOHA  nem mennék el.


76.Narancs vagy almalé? : Holtpont --"


77.Kivel voltál kint haverok közül utoljára? : Lucca :D:D


78.Kedvenc csoki : fehércsokii :)


79.Mikor szavaztál utoljára?:  Hááá' mi vagyok én? Nincs is szavazati jogom.


80.Mikor ettél utoljára paradicsomot? : Tegnap :D


81. Nyertél már valamit meg? : Asszem :D Jahjah ;)


82. Tudsz főzni? :Igen. SÜTNI!!! :D


83.Tudsz gondolkodni? Néha sajnos nem :/  AM igen, mindenféle értelmetlenségen.


84.Kinek parancsoltad meg utoljára, hogy mit hozzon neked üzletből? : én voltam vásárolni xD


85.Pepsi vagy Coca Cola? : Coca-cola


86.Hordtál suliba egyenruhát? : Nem, de szívesen hordanék! :D  Bár akkor nem lehetne egyedi a stílusom.


87.Mi volt az utolsó dolog amit készítettél? : Ezt a blogbejegyzést készítem! :D


88.Hánytál nyilvánosan? : Igen. 4.-ben Irodalom órán. Bahhhh --"


89.Szerelmes vagy inkább vagy multimilliárdos? Haha :'D Ez egy nagyon nehéz kérdés! Inkább szerelmes, de szegény xD


90. Hiszel a szerelemben első látásra? : Hiszek! :)


91.Szóltál már be a szüleidnek? : Ja!


92.Barátok tudtok maradni az exeddel? : Az attól függ... :) Van akivel nem van akivel igen.


93.Kit látogattál meg utoljára a kórházban? A tesómat.


94.Neked sok hajad volt baba korodban? Igen,és annyira szőke, hogy nem is látszott :''D


95.Mi a hangposta izéd mikor hívnak és bekapcsol a hangposta? Mi az a hangposta? :D Nem is használok olyat.


96.Ha kapnál egy zsákot, mit akarnál mi legyen benne? : Ruha!!!


97.Mit csinálsz mielőtt elalszol? : Lefekszek az ágyba! :D De mindenképpen megfürdök.


98.Kinek vagy hálás? A szüleimnek!!!



99.Hol találtad meg ezt a listát? : regiinablogja.blogspot.com Itt!

100.3 ember akit akarok hogy kitöltse ezt a felmérést : Akinek van blogja mindenki. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése