2011. augusztus 12., péntek

Minden jó, ha...

Istenem!
Annyira örülök. Ez a nap tele volt kellemes meglepetésekkel.
Akkor most röviden elmesélem a napomat. Készülj fel, nagyon érdekes lesz! --" Szóval, ma chaten látom hogy lucca írt. És csak lestem!!! Akkor mégis én vagyok a BFF-je?? :O Ezen annyira meglepődtem, hogy majdnem leestem a székről [ nincs háta ]. Reggel beszaladtunk GY-re anyummal, sulis cuccokat vettünk. Nagy király az iskolatáskám; türkiz és fehér, virág van rajta meg olyan mint ÉN. :) Ez a táskám--->
Szóval folyt. köv.: Haza értem három órakor, ebédeltem, DE szigorúan keveset, mert mint mondtam fogyózom, és nem akarok hájas disznó lenni a gimiben. Amúgy szerintem ez hozzájárna a lúzerséghez --"
Délután hátralevő részében paradicsomot, uborkát szedtem a kertből, és jó sok hagymát pucoltam. ( Sajna, hogy elutaztunk, mert így egy csomó munka van a kertben. A legnagyobb örömömre xD )
Lucca felhívott valamikor, és megkérdezte hogy kimegyek-e. Sok dolgom volt, de 6-kor felhívtam, hogy kimegyünk-e. Ő javasolta, hogy menjünk sétálni. De épp akkor ment az Ezel *-*. Sajna, tök jó barátnő lehetek, ha csak így elrángatom a kedvenc sorozata mellől. Na a lényeg, hogy felsétáltunk a kistóhoz, és közben jókat beszélgettünk. Inkább én, mint ő. Szófosásom volt xD Aztán végre rákérdezett a B-s dologra. Égett az arcom. Kicsit kínos volt. De megbeszéltük és azt mondta, hogy;
Lucca: B a barátnőm.
Corin: .... ( szomorúfej )
Lucca: De te olyan avgy mint a testvérem, te vagy a legjobb barátnőm.
Corin: Jujj! :) Te is nekem! ( lehet hhogy nem ezt mondta, de gondoltam )
 Megöleltük egymást! *.* <3
Minden jól alakult, szeretlek Luca. És ez sosem fog változni. Most megyek, vár még rám jó pár áldozat [hagyma].

Jajj, mielőtt még elfelejtem! Hála Lucának új kedvenc filmem van! Már megint te/ You again. The best. Annyira jó, kedvenc meg minden ahhhw*.* Három nap alatt megnéztem vagy 6-szor. Megunhatatlan :)
Ésésés.... Sean Wing ohh, áhhhw *.*(L) Jó lenne! ^^

---Majd jövök----

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése