2011. augusztus 4., csütörtök

Sürgés-forgás...Indulás!

Ez a bejegyzés kicsit viharos lesz! ( Nem, nem azért mert vihar tombol, [ vagy esetleg én tombolok] , vagy ilyesmi.) Csak annyi, holnap hajnalban elutazunk. És készülődik a családom. Pakoljuk a cuccokat, takarítunk, hajat mosok, mindent leellenőrzök hogy tutira ne hagyjam itthon.
Nos, láttátok már a Reszkessetek Betörők-et? Ha igen, akkor tudjátok milyen  a készülődés nálunk, csak mi 6-an és nem 26-an vagyunk. xD Sőt, a házunk 2 emeletes és így föl-le rohangálunk a cuccokért. Komolyan, ez sokkal jobb, mint a Rubint Rékás fogyókúrás gyakorlatok.
Szerencsére most kivontam magam a forgalomból ( és a pakolászás alól), hogy meg tudjam írni ezt a bejegyzést.
Hála Lucának, és anyukámnak; amióta sikerült létrehozni a Wifi kapcsolatot a házban, oda megyek a notebookommal, ahová csak akarok. Jelenleg az asztal alatt vagyok :)
Szóval ma ezt csináltam: Felkeltem, és gépeztem. De nem tudtam sokáig, csak épp annyit hogy pár filmet letöltsek, mert utána mennem kellett és porszívóztam a szobámban, kitakarítottam a fürdőt, hagymát pucoltam [ hüpp-hüpp ], előszedtem a ruháim, és egyéb házimunka hasonlóságok --"
Utána bementünk a city-be , hogy uncsitesóméknak ajándékot vegyünk, meg ilyesmi. Én vettem 2 db fonalat, az új karkötőimhez. Jah, és megvettem 2 db kötelező olvasmányt, mert nincs meg itthon. Legnagyobb örömömre van vagy 8 kötelező, és 6 ajánlott. :) De nem lesz gáz.
Úgyhogy amíg a kocsival utazunk olvasni fogok.
Aztán amikor hazaértem tanulni fogok,jó tudom hogy ez kicsit stréberesen hangzik, de muszáj. Ha nem akarok mindent elfelejteni. xD
Ma beszéltem 2 osztálytársammal is, meg DH-val és Kontyival. ( Vele virtuálisan is kezet fogtam, és mondhatni ő győzött .)
Még a nyárból van hátra - nem egészen egy hónap, és addig meg fogom valósítani az összes tervemet. :D
---Majd jövök---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése