2011. augusztus 24., szerda

playful & hot;

Szerintem ez ma még csak a 3.(!) bejegyzés amit írok. xd Bocsi, de ha egyszer tényleg unatkozom. Egész nap répát pucoltam... jah, hogy ezt már említettem?:)
Szóval 2-re beszéltem meg Lucával, hogy lemegyek hozzájuk pancsizni a medencébe. Baromi rendes az apukájától hogy megengedte *-* Vittem két úszógumit, ott felfújtuk, Luca meg hozta a zöld(!) matracát. Hülyültünk, meg beszélgettünk, és rövid elmefuttatásokat végeztünk. ( Na de szerinted, ez mennyire lehetett rövid?! Lányok vagyunk... :)
Utána kentem magamra egy kis naptejet, mert napozni akartam! Tisztára hófehérke vagyok, de most a Balcsin lebarnultam ( egy mm szektor mittudoménmicsodát ) és most kitettem magamért. NAPOZTAM :D
Aztán ittunk háziszörpöt és almát ettünk. Én a csutkát odaadtam Csöpinek ^^ [ Lucáék kutyusa ]Aztán vagy 10 percig kínlódtam a fogammal, mert megreccsent, és gondoltam kihúzom. Már 3 hónapja ki akarom húzni, de nem volt szerencsém. Erre elkezdett vérezni és Luca telibe nyomta a képem kútvízzel --" No comment. Igaz, hogy gatyarohasztó meleg volt, de azért ez mégis csak ... Pff!
Hazajöttem, beszéltem Pinguval. ♥ De aztán olyat mondott, amin felkaptam a vizet... uhh. Na mind1.
Most vacsiztam, csúrdítottunk. Hála a kalóriamentes kajának! [ez most irónia volt, remélem figyelted ]
Most pedig, nem is tudom mit fogok csinálni... lehet, hogy olvasok és megnézek valamilyen filmdet. Szegény Luca holnap, meg fog sülni abban a fekete maskarában! xD =/
Csőpápusziii
Dászvidánnyá! [ ez oroszul van.:) de csak a kiejtése ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése