2012. március 10., szombat

Woow! :D

Szóval a hetem, amolyan rohamtempóban! :)
Hétfő: Nem is emlékszek másra, csak a vonatállomásra... *-* meg úúú. tanulni kellett! xD
Kedd: Gerda, Eszter, Petra, Peti meg én néztük a Karib-tenger kalózai 4.-et, ami szerintem tök jóra sikerült, és áá.. mi lett a sellővel meg Philippel? :OO Aki tud infó, az komizzon!
Szerda: Kint voltam sétálni Vele, aztán tanultam, lustultam, és..belázasodtam, úgyhogy 38,4°C lázzal feküdtem a szobában, mert otthagytak. :( De volt pár lány, aki tök cukin bejött beszélgetni, hoztak gyógyszert meg ilyenek, köszönööm! *-* És  új szenzáció a koliban.. valaki belefosott a zuhanyzóba és fogpiszkálóval(!!) beleírta, hogy Boldog Nőnapot! -.- No comment!. Na jó az utóbbi pletyka, de az első része igaz! xDD
Csütörtök: A reggelt a koliorvosnál kezdtem, így hazaküldött és még angolra sem mehettem be! Ááá pedig még tanultam is a dogára, sőt a péntekit is megtanultam! Wááh, de ki voltam akadva. :@
De végülis laza nap volt, zenét hallgattam, meg írogattam.
Péntek: Nem mentem táncra, de voltam fodrásznál ( majd teszek fel képet!) és egy nap vagy 50x végighallgattam a She's a maniac-nak az első 15mp-ét! :DD Kattant vagyok...az unalom!
Szombat: Edzés...fáradtság...angol..Luca*-*..Nyafii (L)... hugi tönkrevágta a telefonom... filmnézés...egész jó -.- Nem nyilatkoznék! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése